×
×

مخالفت اعضای شورای شهر بجنورد با ساخت بیمارستان در شهربازی و اراضی تاریخی شهرداری

  • کد نوشته: 37847
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۲
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با اختصاص زمین شهربازی و همچنین اراضی تاریخی شهرداری منطقه یک برای ساخت بیمارستان فوق تخصصی مادر و کودک به دلیل جانمایی نامناسب، مخالفت کردند. به گزارش ایسنا، جانمایی بیمارستان فوق تخصصی مادر و کودک در بجنورد که چندین هفته است به چالشی بین علوم پزشکی و شهرداری […]

    مخالفت اعضای شورای شهر بجنورد با ساخت بیمارستان در شهربازی و اراضی تاریخی شهرداری
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با اختصاص زمین شهربازی و همچنین اراضی تاریخی شهرداری منطقه یک برای ساخت بیمارستان فوق تخصصی مادر و کودک به دلیل جانمایی نامناسب، مخالفت کردند.

    به گزارش ایسنا، جانمایی بیمارستان فوق تخصصی مادر و کودک در بجنورد که چندین هفته است به چالشی بین علوم پزشکی و شهرداری و شورای شهر تبدیل شده، امروز با اعلام مخالفت اعضای شورای شهر به دلیل مکان نامناسب برای ساخت آن، وارد فاز جدیدی شد.

    یکصد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بجنورد، عصر دوشنبه ۱ خرداد ماه با حضور اعضا و شهردار بجنورد برگزار و نخستین موضوعی که در آن توسط رئیس شورا اعلام شد، مخالفت شورای شهر با اختصاص ۲ زمین مد نظر علوم پزشکی به دلیل مکان نامناسب برای احداث بیمارستان بود.

    جمشید عین بیگی رئیس شورا در این جلسه اظهار کرد: جانمایی بیمارستان مادر و کودک بارها به بحث و بررسی گذاشته و جلسات مختلف و کار پژوهشی برای آن برگزار شد.

    وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان در نظر داشت بیمارستان فوق تخصصی مادر و کودک را در زمین شهربازی یا زمین شهرداری منطقه یک احداث کند که پس از بررسی های دقیق و کارشناسی شده، اعضای شورای شهر با آن ها مخالفت کردند.

    وی افزود: در شورای شهر و جلسات مختلف، نگاه های گوناگونی وجود داشت و نظر شخصی جایی نداشت. نگاه ها کارشناسی شده و معطوف به منافع مردم بود تا اولویت، صلاح شهر و جلوگیری از به زحمت افتادن مردم باشد.

    رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با تاکید بر اینکه بیشتر جلسات تخصصی پیرامون این موضوع توسط شورای اسلامی شهر و بیشتر از سایر دستگاه ها برگزار شد، بیان کرد: اکنون زمین های دیگر در حال بررسی است تا درصورت اینکه مکانی مناسب انتخاب یا نتیجه قابل قبولی حاصل شد، برای این اقدام کمک شود.

    گفتنی است نطق پیش از دستور احمدرضا یزدانی عضو شورای شهر درباره نیروهای شهرداری و برخی قراردادها سبب تشنج در شورا شد که به گفته عین بیگی رئیس شورا باید در مراجع مربوطه بررسی شود و تا حصول نتیجه به جهت حفظ ابروی افراد نباید به آن ها پرداخت.

    عین بیگی تصریح کرد: نباید با گمانه زنی ها زمینه را برای بازی با آبروی افراد فراهم کنیم. از اعضای شورا نیز انتظار می رود سعه صدر داشته و موضوعات را از مجاری مخصوص پیگیری کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *