×
×

مطالبه ۴۸ میلیارد تومانی آب و فاضلاب خراسان شمالی از مشترکان خانگی و غیرخانگی

  • کد نوشته: 37849
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۲
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از مطالبه ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی این شرکت از مشترکان بخش خانگی و غیرخانگی خبر داد. رضا نعیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همیشه رابطه مستقیمی میان پرداخت قبوض و وصول به موقع مطالبات در ارائه خدمات مطلوب به مشترکان […]

    مطالبه ۴۸ میلیارد تومانی آب و فاضلاب خراسان شمالی از مشترکان خانگی و غیرخانگی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از مطالبه ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی این شرکت از مشترکان بخش خانگی و غیرخانگی خبر داد.

    رضا نعیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همیشه رابطه مستقیمی میان پرداخت قبوض و وصول به موقع مطالبات در ارائه خدمات مطلوب به مشترکان و توسعه آبرسانی وجود دارد.

    وی با اشاره به مجموع مطالبات آب بهای آبفای استان، اظهار کرد: مجموع مطالبات شرکت آب و فاضلاب خراسان‌شمالی در بخش آب بهاء از مشترکین خانگی و غیرخانگی بیش از ۳۴ میلیارد تومان و در بخش حق انشعاب آب و فاضلاب، مبلغ ۱۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

    وی با بیان اینکه اجرای پروژه‌های آبرسانی و شبکه جمع آوری فاضلاب، هزینه بر است، افزود: گسترش خدمات آب و فاضلاب در شهرها و روستاهای استان در گرو پرداخت به‌هنگام آب بهاء از سوی مشترکان خانگی و غیر خانگی است.

    نعیمی ادامه داد: اگرچه برابر قوانین، شرکت آب و فاضلاب مجاز به قطع انشعابات مشترکین بدهکار می باشد اما از آنجا که رویه شرکت همواره تعامل با مشترکین است،  انتظار می‌رود تمامی بدهکاران با پرداخت به موقع قبوض آب بهای خود، شرکت را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری کنند.

    وی بیان کرد: در حال حاضر ۳۴۹ هزار و  ۷۷۱ مشترک تحت پوشش خدمات شرکت آبفای استان خراسان شمالی در شهرها و روستاها قرار دارند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *