×
×

تاخیر وزارت نیرو در انعقاد قرارداد فروش پساب به پتروشیمی بجنورد پذیرفتنی نیست

  • کد نوشته: 37863
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۲
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در اتمام پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان شمالی، تاخیر وزارت نیرو در انعقاد قرارداد فروش پساب به پتروشیمی را غیر قابل پذیرش دانست. به گزارش ایسنا، در جلسه ای که به منظور پایش مصوبه پروژه انتقال پساب بجنورد به  […]

    تاخیر وزارت نیرو در انعقاد قرارداد فروش پساب به پتروشیمی بجنورد پذیرفتنی نیست
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ضمن تاکید بر ضرورت تسریع در اتمام پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان شمالی، تاخیر وزارت نیرو در انعقاد قرارداد فروش پساب به پتروشیمی را غیر قابل پذیرش دانست.

    به گزارش ایسنا، در جلسه ای که به منظور پایش مصوبه پروژه انتقال پساب بجنورد به  پتروشیمی خراسان در سفر ریاست جمهوری به استان برگزار شد، مهدی رشیدی ضمن اینکه این پروژه را از جمله مهمترین پروژه های مصوب سفر ریاست جمهور دانست، افزود: تاخیر وزارت نیرو در انعقاد قرارداد فروش پساب به پتروشیمی از سوی معاون وزیر نیرو پذیرفته نیست و ضمن تماس تلفنی با وزارتخانه متبوع، خواستار رفع مشکل در اسرع وقت شده ام.

    حسنی مدیرعامل پتروشیمی بجنورد نیز طی گزارشی از وضعیت پروژه انتقال پساب، بیان کرد که پیشرفت فیزیکی پروژه در حال حاضر ۳۰ درصد است.

    همچنین در ادامه مقرر شد مدیرعامل آب منطقه ای استان موضوع قرارداد پساب را از وزارت نیرو پیگیری نماید.

    به گزارش ایسنا، اواخر فروردین ماه سال جاری بود که  مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) گفت: ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی خراسان اختصاص یافت که این طرح در هشت ماه آینده تکمیل می شود.

    مسعود اسم خانی در بازدید از روند پیشرفت پروژه انتقال پساب شهر بجنورد به پتروشیمی خراسان اظهار کرد: اجرای این طرح ۲ سال زمان نیاز دارد اما با تلاش مضاعف هشت ماهه تکمیل می شود.

    وی افزود: با توجه به تاکیدات رئیس جمهور و پیگیری های سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری شستا در تلاشیم تا این پروژه را زودتر از موعد مقرر و در پایان آبان ماه امسال تحویل دهیم.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *