×
×

بهره‌مندی ۶۷ هزار نفر از روستاییان خراسان شمالی از آب پایدار با اجرای طرح جهاد آبرسانی

  • کد نوشته: 37891
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۳
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: با اجرای طرح آبرسانی ۶۷ هزار نفر از روستاییان این استان از آب پایدار بهره‌مند خواهند شد. رضا نعیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طرح جهاد آبرسانی در قالب یک برنامه ۳ ساله تدوین شده و باید تا پایان دولت سیزدهم ۱۰ […]

    بهره‌مندی ۶۷ هزار نفر از روستاییان خراسان شمالی از آب پایدار با اجرای طرح جهاد آبرسانی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: با اجرای طرح آبرسانی ۶۷ هزار نفر از روستاییان این استان از آب پایدار بهره‌مند خواهند شد.

    رضا نعیمی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: طرح جهاد آبرسانی در قالب یک برنامه ۳ ساله تدوین شده و باید تا پایان دولت سیزدهم ۱۰ هزار روستا در سطح کشور با جلب مشارکت خیرین آبرسان، گروه های جهادی، قرارگاه سازندگی بسیج و سپاه و دیگر پیمانکاران از آب پایدار بهره مند شوند.

    وی افزود: در خراسان شمالی طرح جهاد آبرسانی شامل ۱۶۴ روستا در قالب ۴ مجتمع روستایی به نام های مجتمع ۶۷ روستایی پایین دست سد شیرین دره، مجتمع ۲۹ روستایی زیدر سرانی در شهرستان های مانه و سملقان و بجنورد، مجتمع ۵۵ روستایی پرسه سو در شهرستان راز و جرگلان و مجتمع ۱۳ روستایی کهنه جلگه در شهرستان مانه و سملقان است.

    نعیمی در خصوص احجام اجرایی این طرح گفت: اجرای ۴۰۳ هزار و ۴۴۰ متر خط انتقال، ۴۷۱ هزار و ۸۰۰ متر شبکه توزیع و احداث ۲۶ هزار و ۳۲۰ مترمکعب مخزن ذخیره آب شرب از اهداف این طرح است.

    وی اعتبار مورد نیاز این پروژه ها را ۵۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: با اجرای این پروژه ها که باید در مدت زمان ۳۰ ماهه اجرا شوند، ۶۷ هزار نفر از روستانشینان در خراسان شمالی از نعمت آب پایدار بهره مند خواهند شد.

    این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر طرح جهاد آبرسانی در خراسان شمالی با ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

    وی با اشاره به آغاز انعقاد قرارداد آبرسانی ۱۱۴ روستایی در سطح استان با همیاری خیرین آبرسان، گفت: تاکنون یک قرارداد آبرسانی مجتمع ۱۸ روستایی در شهرستان های مانه و سملقان و رازوجرگلان، دو قرارداد ۲۴ و ۵۷ روستایی در شهرستان اسفراین و یک قرارداد ۳۵ روستایی در سطح استان با همیاری خیرین منعقد و به اتمام رسیده و یک قرارداد آبرسانی ۴۷ روستایی در سطح استان نیز منعقد و در حال اجراست که با اتمام آن اجرای قرارداد ۱۱۴ روستایی آغاز خواهد شد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *