×
×

افزایش مطالبات بانک کشاورزی خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37895
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۳
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی از افزایش مطالبات بانک کشاورزی در این استان خبر داد. محمود سید الحسینی در گفت و گو با ایسنا، تاکید کرد: عدم پرداخت این مطالبات از سوی کشاورزان سبب می شود تا منابع بانک کاهش یابد در نتیجه امکان پرداخت تسهیلات به سایر طرح ها بسیار سخت […]

    افزایش مطالبات بانک کشاورزی خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان شمالی از افزایش مطالبات بانک کشاورزی در این استان خبر داد.

    محمود سید الحسینی در گفت و گو با ایسنا، تاکید کرد: عدم پرداخت این مطالبات از سوی کشاورزان سبب می شود تا منابع بانک کاهش یابد در نتیجه امکان پرداخت تسهیلات به سایر طرح ها بسیار سخت تر و یا طولانی تر شود.

    وی با اشاره به اینکه میزان مطالبات بانک کشاورزی از ابتدای سال جاری نیز بیشتر شده است، گفت: متاسفانه بروز حوادث طبیعی همچون سیل، خشکسالی و … سبب شده تا کشاورزان و دامداران متضرر شوند و همین ضرر و زیان سبب شده تا آن ها نتوانند بدهی های خود را در موعد مشخص شده به بانک پرداخت کنند.

    سیدالحسینی افزود: از سوی دیگر تصویب قانون بند دال از سوی مجلس نیز موجب شده تا کشاورزان بدهی خود را پرداخت نکنند.

    وی ادامه داد: طرح های کشاورزی در این استان کوچک بوده و معمولا به تسهیلات آنچنانی نیاز ندارد و برای اجرای هر طرح حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که با پرداخت مطالبات می توان طرح های بیشتری را اجرا و اشتغال بیشتری را ایجاد کرد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *