×
×

۲۰۰۰ زائر از خراسان‌شمالی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

  • کد نوشته: 37944
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه جواد الائمه خراسان‌شمالی از اعزام دو هزار زائر از این استان به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد. سرهنگ‌ حسنعلی حاجتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با برپایی سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، دو هزار زائر در قالب هشت کاروان از استان […]

    ۲۰۰۰ زائر از خراسان‌شمالی به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه جواد الائمه خراسان‌شمالی از اعزام دو هزار زائر از این استان به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد.

    سرهنگ‌ حسنعلی حاجتی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با برپایی سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، دو هزار زائر در قالب هشت کاروان از استان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام می‌شوند.

    وی گفت: این تعداد زائر در قالب هشت کاروان به مرقد امام خمینی اعزام خواهند شد.

    به گفته سرهنگ حاجتی اعزام این کاروان ها از طریق ۵۰ دستگاه اتوبوس صورت می گیرد.

    وی ادامه داد: زائران صبح ۱۳ خردادماه حرکت کرده و شب را در تهران اسکان داشته و صبح چهاردهم در مراسم محوری مرقد امام راحل شرکت می‌کنند و عصر همان روز پس از حضور در مراسم محوری عزاداری در مسیر برگشت به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران نیز می‌روند.

    این مقام مسئول با اشاره به اینکه این سفر دو روزه انجام می‌شود، گفت: در طول انجام این سفر زیارتی اکیپ‌های ویژه‌ای از پلیس راه، جمعیت هلال احمر، علوم پزشکی، ستاد مدیریت بحران و راه و شهرسازی استان برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی کاروان‌ها را طی مسیر رفت و برگشت همراهی خواهند کرد.

    وی گفت: ثبت نام برای اعزام زائران به مرقد امام راحل در همه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج انجام می‌شود.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *