×
×

حل مشکلات مردمی نیازمند تداوم همراهی مجلس با دولت است

  • کد نوشته: 37948
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد، حل مشکلات مردمی را نیازمند تداوم همراهی مجلس با دولت دانست. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید برای حل […]

    حل مشکلات مردمی نیازمند تداوم همراهی مجلس با دولت است
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد، حل مشکلات مردمی را نیازمند تداوم همراهی مجلس با دولت دانست.

    به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بجنورد که در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید برای حل مشکلات مردم به‌ویژه جوانان تلاش جهادی داشته باشند، اظهار کرد: بسیاری از مشکلات جامعه با تلاش جهادی مسئولان حل شدنی است اما همراهی و هم‌افزایی نمایندگان با دولت نیز باید تداوم داشته باشد.

    وی با بیان اینکه دولت نشان داده با برنامه‌ریزی‌های هدفمند و تدابیر هوشمندانه مسئولان و همراهی مردم می‌توان تحرکی در حوزه اقتصادی ایجاد کرد، ضمن اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی، افزود: نمایندگان مجلس باید هرجا که نیاز به کار کارشناسی و بررسی‌های بیشتر است دولت را همراهی و نظرات خود را ارائه کنند تا مشکلات مردم سریع‌تر حل شود.

    امام جمعه بجنورد همچنین به مشکلات آبگرفتگی در شرایط جوی نامطلوب اشاره و تصریح کرد: باید چاره اندیشی برای آبگرفتگی معابر شهری در هنگام بارش باران انجام شود. همواره شکرگزار خداوند متعال هستیم که از اردیبهشت ماه سال جاری شاهد نزول رحمت الهی در این استان بودیم اما این بارش خسارت‌هایی را نیز به دنبال داشته است.

    نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: اگر نیاز به لایروبی مسیرها و یا بازگشایی معابر برای هدایت آب‌های سطحی است باید مسئولان بدون هیچ درنگی آن را انجام دهند تا دیگر شاهد مشکلاتی برای تردد مردم و آسیب دیدگی منازل آن ها نباشیم.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *