×
×

پرداخت بیش از ۳ هزار فقره تسهیلات مسکن شهری و روستایی در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37954
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی در جلسه شورای مسکن خراسان شمالی مصوب شد که بانک های عامل در استان بیش از ۳ هزار فقره تسهیلات مسکن شهری و روستایی را در مدت زمان مشخص، انعقاد قرارداد کنند. به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای مسکن که ظهر امروز برگزار شد، با اشاره […]

    پرداخت بیش از ۳ هزار فقره تسهیلات مسکن شهری و روستایی در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی در جلسه شورای مسکن خراسان شمالی مصوب شد که بانک های عامل در استان بیش از ۳ هزار فقره تسهیلات مسکن شهری و روستایی را در مدت زمان مشخص، انعقاد قرارداد کنند.

    به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای مسکن که ظهر امروز برگزار شد، با اشاره به سخنان رئیس جمهور در خصوص برگزاری مستمر جلسات شورای مسکن گفت: با توجه به اولویت دولت در اجرای مصوبات سفر و نهضت جهش تولید مسکن، همه ابعاد اجرایی شدن مصوبات باید مورد ارزیابی قرار گیرد.

    مهدی رشیدی تاکید کرد: مدیران بانک‌ها و مدیران اجرایی استان‌ها بر اساس اقدامات انجام شده با اولویت این دو حوزه ارزیابی می شوند.

    وی با بیان اینکه بانک‌ها به دنبال تأمین منابع جهت پرداخت تسهیلات جهش نهضت ملی مسکن باشند، افزود: انجام اقدامات در حوزه مسکن تعارف بردار نبوده و بانک‌ها موظف به تسریع در انجام وظایف محوله طبق سهمیه ابلاغی بانک مرکزی بر مبنای قانون هستند.

    مهندس رشیدی با اشاره به عملکرد بانک‌ها در حوزه مسکن روستایی بیان کرد: عملکرد بانک‌ها در حوزه تسهیلات مسکن شهری نیز باید سرعت بگیرد و میزان پرداخت تسهیلات مسکن فعلی قابل قبول نیست. با توجه به دستور رئیس جمهور باید جهادی به مسائل مسکن پرداخته تا اقدام موثر صورت پذیرد.

    وی در ادامه دستور شناسایی آسیب های موجود در فرآیند دریافت تسهیلات برای تسهیل در روند آن را به اداره کل راه و شهرسازی صادر کرد تا اقدامات لازم نسبت به رفع آن صورت گیرد.

    گفتنی است در این جلسه به بررسی وضعیت سهمیه ابلاغی بانک‌ها در دو حوزه مسکن شهری و روستایی و ارزیابی تعهدات انجام شده بانک‌ها پرداخته شد که در انتها مقرر شد بانک ملی طی بازه زمانی یک ماهه ۳۰۰ واحد در حوزه شهری و ۵۴۱ واحد در حوزه روستایی تا ۱۵ تیر ۱۴۰۲، بانک ملت طبق سهمیه ابلاغی ۳۰۰ واحد در حوزه شهری و ۳۵۰ واحد در حوزه روستایی تا ۱۵ تیر، بانک صادرات طبق سهمیه ابلاغی۳۰۰ واحد در حوزه شهری تا پایان خرداد و ۹۷۹ واحد در حوزه روستایی تا ۱۵ تیر ماه و همچنین در خصوص بانک تجارت ۱۰۰ واحد در حوزه مسکن شهری و ۳۳۹ واحد در حوزه مسکن روستایی تا ۳۰ خرداد ماه انعقاد قرارداد انجام داده و در سامانه مربوطه برای رصد این اقدامات درج نمایند.

    پرداخت بیش از ۳ هزار فقره تسهیلات مسکن شهری و روستایی در خراسان شمالی

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *