×
×

تلف شدن ۴۰۰راس دام براثر جاری شدن سیلاب در خراسان شمالی/ حل مشکل قطع گاز تا عصر امروز

  • کد نوشته: 37964
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی سرپرست اداره کل مدیریت بحران خراسان شمالی خسارت های وارد شده به مناطق سیل زده استان را تشریح کرد. شفیق در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه طی شب گذشته ۱۵ روستا در این استان درگیر جاری شدن سیلاب بودند، اظهار کرد: بیشترین خسارت های وارد شده به ترتیب به […]

    تلف شدن ۴۰۰راس دام براثر جاری شدن سیلاب در خراسان شمالی/
حل مشکل قطع گاز تا عصر امروز
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی سرپرست اداره کل مدیریت بحران خراسان شمالی خسارت های وارد شده به مناطق سیل زده استان را تشریح کرد.

    شفیق در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه طی شب گذشته ۱۵ روستا در این استان درگیر جاری شدن سیلاب بودند، اظهار کرد: بیشترین خسارت های وارد شده به ترتیب به روستاهای استاد در فاروج و گلیان در شیروان بوده است.

    وی با بیان اینکه در روستای استاد با جاری شدن سیلاب انشعابات آب، برق و گار قطع شد، گفت: با تلاش های صورت گرفته برق از امروز وصل شده است و شرکت گاز نیز قول آن را داده که تا عصر امروز مشکل گاز نیز حل خواهد شد.

    شفیق افزود: اما سیلاب خسارت های زیادی را به انشعابات آب در این روستا وارد کرده و خطوط آب دچار آب بردگی شده اند که هم اکنون آبرسانی سیار در حال انجام است و مشکل آب نیز تا فردا حل خواهد شد.

    وی ادامه داد: یکی از مشکلات اساسی ما راه روستای استاد است چراکه راه ورودی به این روستا از رودخانه عبور می کند و سیلاب سنگ های بزرگی را وارد این قسمت کرده و علاوه بر آن سنگ ریزه های زیادی نیز وارد بدنه روستا شده که راهداری در حال جمع آوری آن ها هستند.

    شفیق بیان کرد: طبق گزارشات اولیه ۴۰ واحد مسکونی در روستای استاد از ۵ تا ۱۰۰ درصد خسارت دیده اند و ۱۰ واحد مسکونی نیز در روستای گلیان دچار خسارت شده است.

    به گفته وی علاوه بر آن ۲۱ خودرو نیز در روستای استاد و یک دستگاه تراکتور در روستای گلیان به طور کامل خسارت دیده اند.

    این مقام مسئول افزود: علاوه بر آن سیل موجب تلف شدن ۴۰۰ راس دام شده است.

    وی ادامه داد: سیل در روستای استاد موجب از بین رفتن ۱۰۰۰ متر مربع سنگ فرش و ۲۰ متر دیوار ساحلی شده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *