×
×

تعداد جانباختگان سیل شامگاه گذشته در خراسان شمالی به ۴ نفر رسید

  • کد نوشته: 37968
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی  سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: تعداد جانباختگان سیل شامگاه گذشته به ۴ نفر رسید. علیرضا شفیق در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بارش شدید باران طی شامگاه شنبه در شهرستان فاروج و شیروان اظهار کرد: بر اثر جاری شدن سیلاب ۴ نفر جان خود را از […]

    تعداد جانباختگان سیل شامگاه گذشته در خراسان شمالی به ۴ نفر رسید
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی  سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: تعداد جانباختگان سیل شامگاه گذشته به ۴ نفر رسید.

    علیرضا شفیق در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بارش شدید باران طی شامگاه شنبه در شهرستان فاروج و شیروان اظهار کرد: بر اثر جاری شدن سیلاب ۴ نفر جان خود را از دست دادند.

    وی گفت: دو نفر از جانباختگان مربوط به روستاهای شیروان و دو نفر نیز مربوط به روستاهای فاروج است.

    شفیق افزود: شدت بارش باران در روستای استاد در فاروج آنقدر زیاد بود که بعد از گذشت مدت خیلی کوتاهی ارتفاع سیلاب در رودخانه این روستا به ۴ متر رسید.

    وی ادامه داد: بارش ها در شهرستان شیروان نیز به حدی بود که دو سرنشین یک خودرو در روستای گلیان نیز در سیلاب غرق شدند و در این رابطه ۱۸ دستگاه خودرو زیر شن و گل و لای گیر کرده است.

    این مقام مسئول گفت: در حال حاضر نیروهای امدادی، هلال احمر، راهداری و … در منطقه حاضر و آماده باش هستند و عملیات امداد و نجات ادامه دارد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *