×
×

بارش ۲۷.۶ میلی متری باران در منطقه”بلغان” در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37970
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از بارش ۲۷.۶ میلی متری باران در ایستگاه بلغان در شهرستان شیروان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. عظیم زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: علاوه بر آن میزان بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه مایوان ۱۱.۳ میلی متر و […]

    بارش ۲۷.۶ میلی متری باران در منطقه”بلغان” در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از بارش ۲۷.۶ میلی متری باران در ایستگاه بلغان در شهرستان شیروان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

    عظیم زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: علاوه بر آن میزان بارش باران طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه مایوان ۱۱.۳ میلی متر و در گلیان شیروان نیز ۸.۷ میلی متر بوده است.

    وی میزان بارش باران در شهر بجنورد را ۲.۱ میلی متر، در روستای سست اسفراین ۱۸.۴ میلی متر و در شهر شیروان نیز یک میلی متر اعلام کرد.

    عظیم زاده با اشاره به جاری شدن سیلاب در روستای استاد در شهرستان فاروج افزود: در شهر فاروج بارندگی وجود نداشته است.

    وی با بیان اینکه هنوز سامانه بارشی در استان فعال است، گفت: پیش بینی می شود امشب با بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمال شرق مواجه باشیم.

    این مسئول تصریح کرد: علاوه بر آن پیش بینی می شود وزش باد شدید و گرد و غبار و همچنین رعد و برق در برخی از مناطق استان طی امشب وجود داشته باشد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *