×
×

انجام خدمات رسانی سریع و به موقع در مناطق سیل زده خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37972
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی با حضور در مناطق سیل زده شهرستان فاروج بر خدمت رسانی سریع و به موقع در این شهرستان و شهرستان شیروان تاکید کرد. محمدرضا حسین نژاد در بازدید از این مناطق اظهار کرد:  آب، برق، گاز مناطق سیل زده به سرعت تامین و راه ها بازسازی شوند و خدمات رسانی […]

    انجام خدمات رسانی سریع و به موقع در مناطق سیل زده خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی با حضور در مناطق سیل زده شهرستان فاروج بر خدمت رسانی سریع و به موقع در این شهرستان و شهرستان شیروان تاکید کرد.

    محمدرضا حسین نژاد در بازدید از این مناطق اظهار کرد:  آب، برق، گاز مناطق سیل زده به سرعت تامین و راه ها بازسازی شوند و خدمات رسانی باید ادامه یابد.

    وی بر ارائه آمار دقیق از تعداد مفقودی های حادثه  سیل و برآورد خسارات تاکید کرد.

    گفتنی است در این بازدید که با حضور عوامل ستاد بحران استان و شهرستان فاروج صورت گرفت استاندار بر انجام اقدامات ضربتی و بهره مندی سریع مردم از خدمات اولیه تاکید کرد.

     شامگاه شنبه ششم خرداد ماه تعدادی از  روستاهای شهرستان فاروج و شیروان درگیر سیلاب شدند که بلافاصله عوامل ستاد بحران استان در محل حضور یافتند؛ بر اثر جاری شدن سیلاب در این مناطق ۴ نفر جان خود را از دست داده اند.

    علاوه بر آن سیلاب شب گذشته خسارت هایی نیز به بخش های کشاورزی و همچنین زیرساخت وارد کرده است که هنوز رقم ریالی آن مشخص نشده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *