×
×

۸۱ تاییدیه ایمنی آسانسور در خراسان شمالی صادر شد

  • کد نوشته: 37978
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل استاندارد خراسان‌شمالی گفت: ۸۱ گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور از ابتدای سال جاری تاکنون بعد از بازرسی توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار در این استان صادر شد. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، فهیمه مهمان نواز اظهار کرد: بازرسی از آسانسورهای ساختمان‌های عمومی و دستگاه های […]

    ۸۱ تاییدیه ایمنی آسانسور در خراسان شمالی صادر شد
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل استاندارد خراسان‌شمالی گفت: ۸۱ گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور از ابتدای سال جاری تاکنون بعد از بازرسی توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار در این استان صادر شد.

    به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، فهیمه مهمان نواز اظهار کرد: بازرسی از آسانسورهای ساختمان‌های عمومی و دستگاه های دولتی و مراکز درمانی در دستور کار این اداره کل قرار دارد و توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار در استان انجام می شود و برای اطمینان از برقراری شرایط ایمنی آسانسورها، لازم است آسانسورهای فعال، سالیانه توسط شرکت‌های بازرسی فنی تأیید صلاحیت شده و بازرسی شوند.

    به گفته وی سال گذشته نیز ۴۶۲ فقره گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور بعد از حدود ۸۰۰ بازرسی توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار در این استان صادر شد.

    مهان نواز افزود: تاییدیه های آسانسور دارای اعتبار یکساله است و در صورت انجام نشدن سرویس، مسوولیت هر گونه از حوادث در این زمینه متوجه مالکان و مدیران ساختمان های دارای آسانسور و شرکت طرف قرارداد سرویس و نگهداری است و باید در این زمینه حساسیت لازم را داشته باشند.

    مهمان نواز یادآور شد: الزام استانداردسازی آسانسورهای دستگاه های اجرایی همانند تمامی آسانسورهای نصب شده با توجه به استاندارد اجباری، به صورت مداوم به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود و مطابق با مصوبات شورای استاندارد استان در دوره های متوالی تمامی دستگاه های اجرایی ملزم به اخذ تاییدیه ایمنی در ساختمان های زیرمجموعه هستند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *