×
×

خسارت ۶۵ میلیارد تومانی سیل به خراسان شمالی

  • کد نوشته: 37990
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: سیل روز شنبه ۶ خرداد ماه ۶۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به این استان خسارت وارد کرد. علیرضا شفیق در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در روز شنبه ششم خرداد ماه، ۱۵ نقطه در این استان درگیر جاری شدن […]

    خسارت ۶۵ میلیارد تومانی سیل به خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: سیل روز شنبه ۶ خرداد ماه ۶۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به این استان خسارت وارد کرد.

    علیرضا شفیق در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در روز شنبه ششم خرداد ماه، ۱۵ نقطه در این استان درگیر جاری شدن سیلاب بود، اظهارکرد: اوج سیلاب های جاری شده به ترتیب در روستای استاد در شهرستان فاروج و گلیان در شهرستان شیروان بوده است.

    وی با بیان اینکه بر اثر جاری شدن سیلاب تجهیزات آبرسانی دچار خسارت شد و برخی از خطوط انتقال آب دچار آب بردگی شده اند، گفت: میزان خسارتی که سیل به تجهیزات آبفا در مناطق سیل زده وارد کرد دو میلیارد و ۳۹۵ میلیون تومان بوده است.

    شفیق به خسارت های وارد شده در بخش کشاورزی نیز اشاره کرد و افزود: سیل دو روز گذشته سبب شد تا حدود ۴۰۰ راس دام تلف شود، ۱۸ دستگاه از انواع تراکتور، دنباله بند و خرمن کوب از بین رود و علاوه بر آن به محصولات زراعی و باغی نیز آسیب بزند.

    به گفته وی خسارت های وارد شده به بخش کشاورزی و دامی ۲۹ میلیارد و ۳۳۲ میلیون تومان بوده است.

    این مقام مسئول ادامه داد: سیل به ۱۶ واحد مسکونی در روستای استاد و ۴ واحد نیز در روستای چوکانلو خسارت وارد کرد که رقم ریالی آن ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

    وی میزان خسارت های وارد شده به راه های روستایی، ابنیه و پل ها را ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد.

    سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: همچنین بر اثر جاری شدن سیل در روستای استاد ۲۱ دستگاه وسیله نقلیه دچار آسیب شدند که میزان خسارت وارد شده ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *