×
×

عاملان تیراندازی در مراسم عروسی دستگیر شدند

  • کد نوشته: 38000
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری ۸ نفر عامل تیراندازی در مراسم عروسی و توقیف ۱۰ دستگاه خودرو و یک قبضه سلاح شکاری خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ محمدرضا قائمی نژاد اظهار کرد: حوالی ساعت ۱ و نیم بامداد در پی تیر اندازی […]

    عاملان تیراندازی در مراسم عروسی دستگیر شدند
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری ۸ نفر عامل تیراندازی در مراسم عروسی و توقیف ۱۰ دستگاه خودرو و یک قبضه سلاح شکاری خبر داد.

    به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ محمدرضا قائمی نژاد اظهار کرد: حوالی ساعت ۱ و نیم بامداد در پی تیر اندازی در یک مراسم عروسی که باعث ایجاد رعب و وحشت در میان جمعی از شهروندان شده بود، بلافاصله موضوع از طریق ماموران کلانتری مورد بررسی قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش بی وقفه خود در رابطه با این موضوع موفق شدند عوامل این تیراندازی که ۸ نفر بودند را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند، افزود: در همین رابطه ۱۰ دستگاه خودرو توقیف و یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز نیز کشف شد.

    دستگیری ۲ نفر سارق سابقه دار و کشف موتورسیکلت سرقتی

    فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان نیز در ادامه از دستگیری ۲ نفر سارق سابقه دار و کشف موتورسیکلت سرقتی خبر داد. 

    سرهنگ مهدی مهران فر بیان کرد: در پی وقوع سرقت یک دستگاه موتورسیکلت به ارزش تقریبی ۴۵۰ میلیون ریال در سطح شهر قاضی، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه ماموران بخش انتظامی سملقان با تلاش بی وقفه خود موفق شدند محل اختفای سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه هر ۲ نفر سارق را دستگیر کنند، افزود: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به سرقت موتورسیکلت و یک جک دیزل ۶۰ تنی در شهر قاضی اعتراف و در نتیجه بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه موتورسیکلت مکشوفه نیز به مالباخته تحویل داده شد، از شهروندان خواست تا همواره توصیه و هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از وقوع سرقت را جدی گرفته و در صورت اطلاع و یا مواجعه با هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

    کشف موتورسیکلت قاچاق در اسفراین 

    فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین همچنین در ادامه از کشف یک دستگاه موتورسیکلت تریل ۲۵۰سی سی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال دراین شهرستان خبر داد.

    سرهنگ محمد روهنا گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و در پی دریافت اخبار و اطلاعات مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق در یک باب منزل مسکونی در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی به آدرس اعلامی اعزام و در بازرسی از محل، یک دستگاه موتور سیکلت تریل ۲۵۰ سی سی قاچاق فاقد مدارک قانونی را کشف کردند.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه موتورسیکلت با هماهنگی های انجام شده به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل داده شد، اظهار کرد: کارشناسان ارزش این موتورسیکلت قاچاق را ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

    فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *