×
×

تشییع باشکوه شهید مدافع وطن بر دوش مردم خراسان شمالی

  • کد نوشته: 38004
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی دوباره شهیدی از جنس شهدای عاشورا و کربلا بردستان مردمان بجنورد بدرقه شد تا دلدادگی یازدهمین شهید مدافع وطن یا حریم در آسمان ها نقش بندد. شهدای مدافع وطن؛ ستارگان و آسمانیان دفاع از حریم کشور و این رمز و بوم هستند که با گذشتن از جان شیرین خود اکنون و برای همیشه […]

    تشییع باشکوه شهید مدافع وطن بر دوش مردم خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی دوباره شهیدی از جنس شهدای عاشورا و کربلا بردستان مردمان بجنورد بدرقه شد تا دلدادگی یازدهمین شهید مدافع وطن یا حریم در آسمان ها نقش بندد.

    شهدای مدافع وطن؛ ستارگان و آسمانیان دفاع از حریم کشور و این رمز و بوم هستند که با گذشتن از جان شیرین خود اکنون و برای همیشه الگوی جاودان جوانان و آزادگان جهان شده‌اند، آزادمردانی که پرواز تا عرش را تجربه کردند تا با حضور در ملکوت واسطه فیض الهی باشند.

    شهدا از شایسته‌ترین الگوهای جاودان اجتماعی هستند که با انتخاب شهادت به ‌عنوان راه سعادت و جاودانگی با ایثار جان خود، زیباترین جلوه ایثار را به نمایش گذاشتند و صبر، استقامت، بردباری و ایستادگی را برای ما به ارمغان آوردند.

    و اینکه در پی همین دلدادگی‌ها بجنورد میزبان یازدهمین شهید مرزبان در خراسان شمالی است. دیروز هم وداع با یازدهمین شهید مدافع وطن(مرزبان) این استان بود. شهید”محمد محمدی احمدی” مردی از جنس بردباری، استقامت و پایداری بود، سرباز وطنی که شجاعانه تا آخرین روزهای خدمت خود از مرزهای کشور پاسداری کرد و سه روز مانده به پایان خدمت به شهادت رسید.

    آری شمار شهدای مدافع وطن در خراسان شمالی به یازده نفر رسید و اینک شهر بجنورد دوباره میزبان شهیدی از جنس آسمانیان است؛ شهید “محمد مهدی احمدی” یازدهمین شهید مدافع وطن خراسان شمالی که در درگیری با طالبان در نقطه صفر مرزی استان سیستان و بلوچستان با افغانستان به شهادت رسید و این روزها میهمان دل‌وجان ما شده است.

    امروز بر روی دستان مردمان شهر بجنورد، شهیدی بدرقه شد که در ولایت مداری و اخلاق اسوه بود و همه شهر به احترامش ایستادند و مویه کردند.

    امروز سه‌شنبه ۹ خرداد ماه سال جاری، پیکر پاک شهید «محمد مهدی احمدی»، با حضور مردم ولایتمدار و مسئولان محل از مسجد انقلاب تا میدان کارگر بجنورد تشییع شد. نماز بر پیکر آن شهید به امامت حجت‌الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در میدان کارگر اقامه و پس از آن در قطعه ۲ گلزار شهدای بجنورد در امامزاده سید عباس(ع) به خاک سپرده شد.

     سرباز وظیفه احمدی اهل خراسان‌شمالی در درگیری با نیروهای تحت امر طالبان در مرز سیستان و بلوچستان شهید شد؛ نیروهای طالبان صبح روز ششم خرداد ماه اقدام به تیراندازی به سمت پاسگاه مرزی ساسولی در محدوده زابل استان سیستان و بلوچستان کردند که متاسفانه در این درگیری دو نیروی مرزبان کشور شهید و دو شهروند دیگر مجروح شدند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *