×
×

به مناسبت ششمین سال فعالیت بازار کسب و کار صادر شد
پیام تبریک رئیس گروه رسانه استان گلستان

  • کد نوشته: 3802
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۰
  • ۰
  • حضور پر رنگ و قابل تحسین رسانه ها در راستای ایفای نقش بارز و تاثیرگذار در جهت تحقق توسعه همه جانبه عليرغم مسیر پر فراز‌ و نشیب انجام رسالت و حرفه خبرنگاری، حکایت از تلاش وافر توام با تعهد ستودنی و امانتداری صاحبان قلم و اصحاب رسانه دارد.
    پیام تبریک رئیس گروه رسانه استان گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    حضور پر رنگ و قابل تحسین رسانه ها در راستای ایفای نقش بارز و تاثیرگذار در جهت تحقق توسعه همه جانبه علیرغم مسیر پر فراز‌ و نشیب انجام رسالت و حرفه خبرنگاری، حکایت از تلاش وافر توام با تعهد ستودنی و امانتداری صاحبان قلم و اصحاب رسانه دارد.


    پر واضح است فراهم نمودن زیرساختهای مسیر توسعه استان ، معرفی ظرفیت ها، پتانسیل و نیز انعکاس کاستی ها و نیازها به مسوولان جز با حضور مداوم و نقادانه ولی منصفانه خبرنگاران واصحاب رسانه محقق نخواهد شد.

    پیام تبریک رئیس گروه رسانه استان گلستان
    پیام تبریک رئیس گروه رسانه استان گلستان

    از اینرو بر خود لازم میدانم از تلاش و زحمات مجددانه، صادقانه و وافر جنابعالی و همکاران گرانقدرتان طی ۶ سال فعالیت خالصانه در نشریه بازار کسب وکار در راستای کمک به توسعه همه جانبه تقدیر وتشکر نماییم.

    ضمن تبریک ارتقاء مجموعه و تاسیس موسسه مطبوعاتی، امید است در مسیر‌خطیر رسالت حرفه رسانه ای همانند گذشته همیشه بالنده‌ و سرافراز باشید.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *