×
×

پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی فاز اول ساخت بیمارستان راز و جرگلان

  • کد نوشته: 38020
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی فاز اول ساخت بیمارستان راز و جرگلان خبر داد.  دکتر براتی زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان راز و جرگلان در زیربنای ۷۷۳۰ متر مربع احداث خواهد شد. وی با بیان اینکه […]

    پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی فاز اول ساخت بیمارستان راز و جرگلان
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی فاز اول ساخت بیمارستان راز و جرگلان خبر داد.

     دکتر براتی زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بیمارستان راز و جرگلان در زیربنای ۷۷۳۰ متر مربع احداث خواهد شد.

    وی با بیان اینکه در فاز نخست، هم اکنون ۸۰ درصد عملیات بتن ریزی فنداسیون این پروژه به اتمام رسیده و بیش از ۵۰ درصد از عملیات ساخت اسکلت نیز به پایان رسیده است، ادامه داد: بخشی از اسکلت ساخته شده این پروژه بارگیری شده و به محل ساخت پروژه در حال انتقال است.

    به گفته وی، از روزهای آینده، با تخلیه اسکلت های ساخته شده در محل احداث پروژه، عملیات نصب اسکلت نیز آغاز خواهد شد.

    دکتر براتی زاده با بیان اینکه این پروژه در دو فاز احداث خواهد شد، ادامه داد: از مبلغ پیمان ۶۸ میلیاردی این پروژه برای فاز نخست، حدود ۲۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است و پیش بینی می شود فاز نخست این پروژه تا پایان امسال، به اتمام برسد.

    وی ابراز امیدواری کرد که با تلاش های صورت گرفته و اقدامات انجام شده، بتوان تا پایان سال ۱۴۰۴ شاهد تکمیل این پروژه باشیم.

    گفتنی است که در حال حاضر، بیش از ۸۵ پروژه عمرانی شامل خانه‌های بهداشت روستایی، مراکز جامع سلامت شهری و روستایی، پایگاه‌های سلامت، پایگاه‌های اورژانس شهری و روستایی و… در شهرها و روستاهای استان در دست احداث است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *