×
×

کاهش نیافتن مصرف برق در ادارات خراسان شمالی با تغییر ساعت اداری

  • کد نوشته: 38193
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی با اشاره به تغییر ساعات اداری از روز گذشته به منظور مدیریت مصرف برق گفت: متاسفانه در روز گذشته ادارات این استان کاهش مصرف برق نداشتند. حسن چاهی در نشست خبری که چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه برگزار شد، اظهار کرد: در این استان ۷۲۶ ساختمان اداری وجود دارد […]

    کاهش نیافتن مصرف برق در ادارات خراسان شمالی با تغییر ساعت اداری
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی با اشاره به تغییر ساعات اداری از روز گذشته به منظور مدیریت مصرف برق گفت: متاسفانه در روز گذشته ادارات این استان کاهش مصرف برق نداشتند.

    حسن چاهی در نشست خبری که چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه برگزار شد، اظهار کرد: در این استان ۷۲۶ ساختمان اداری وجود دارد که میزان مصرف برق آن‌ها در روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، ۲۲ درصد رشد داشته است.

    وی تاکید کرد: از دستگاه های دولتی تقاضا می شود تا مدیریت مصرف برق را داشته و الگوی خوبی برای مردم باشند.

    چاهی افزود: ادارات باید تلاش کنند تا در ساعت اداری ۳۰ درصد و بعد از ساعت اداری ۶۰ درصد از میزان مصرف برق را کاهش دهند.

    وی ادامه داد: از سوی دیگر از اداراتی که دارای مولد اضطراری هستند تقاضا می شود که از ساعت ۱۱ آن را وارد مدار کرده و از آن مولدها استفاده کنند.

    این مقام مسئول با اشاره به مصرف برق در بخش خانگی نیز بیان کرد: ۸۴ درصد از مشترکان این استان خانگی هستند که ۳۸ درصد مصرف برق را دارند.

    وی تصریح کرد: در فصل گرمای سال گذشته با اجرای طرح تشویقی به منظور مدیریت و کاهش مصرف برق، میزان مصرف برق در بخش خانگی ۱.۶ درصد کاهش داشت.

    مدیرعامل شرکت برق خراسان شمالی بیان کرد: در سال گذشته ۵ میلیارد و ۶۸۳ میلیون تومان پاداش به ۱۲۷ هزار و ۶۰۷ مشترک خانگی استان پرداخت شد.

    به گفته وی در سال گذشته ۴۰ درصد از مشترکان خانگی مشمول پاداش شدند.

    چاهی تاکید کرد: از مشترکان تقاضا می شود تا طی طول روز از روشنایی نور طبیعی بهره ببرند، از لامپ های کم مصرف استفاده کنند و دور کولرهای آبی خود را کند کرده و کولرهای گازی را در دمای آسایش قرار دهند.

    وی تصریح کرد: ۳۵ درصد مصارف خانگی در این استان مربوط به سیستم های سرمایشی است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *