×
×

پنجشنبه های خراسان شمالی تعطیل نیست

  • کد نوشته: 38197
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی استان در روزهای پنجشنبه تعطیل نیستند. عبدالصمد صفرنژاد در گفت و گو با ایسنا در خصوص انتشار بعضی اخبار مبنی بر تعطیلی پنجشنبه ها، اظهار کرد: تاکنون هیچ نامه و دستورالعملی برای تعطیلی آخر هفته در استان، ابلاغ نشده […]

    پنجشنبه های خراسان شمالی تعطیل نیست
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: ادارات و دستگاه های اجرایی استان در روزهای پنجشنبه تعطیل نیستند.

    عبدالصمد صفرنژاد در گفت و گو با ایسنا در خصوص انتشار بعضی اخبار مبنی بر تعطیلی پنجشنبه ها، اظهار کرد: تاکنون هیچ نامه و دستورالعملی برای تعطیلی آخر هفته در استان، ابلاغ نشده است.

    وی ادامه داد: اکنون به دلیل فرا رسیدن فصل گرما، ساعت کاری ادارات و دستگاه های اجرایی استان یک ساعت جابه‌جا شده و عملا تغییر خاصی در مدت زمان فعالیت آن ها (به جز موارد محدود به دلیل ماهیت دستگاه) صورت نگرفته است. لذا روال فعالیت آن ها همانند گذشته بوده و صرفا زمان شروع به کار تغییر کرده است.

    وی افزود: در حال حاضر زمان فعالیت ادارات در استان از ۶ صبح حداکثر تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه تعریف شده است که براساس ضوابط مشخص تعیین می شود. برای روزهای پنجشنبه نیز تصمیم خاصی اتخاذ نشده و بر همان روال گذشته است. اگر قرار باشد تغییری در این روز به دلیل فصل گرما رخ دهد نیز باید به صورت کتبی از وزارت کشور به ما ابلاغ شود و خبرهای غیر رسمی، حجتی برای اعمال تغییرات در استان نیست.

    موافقت ۲۸ استان با ۲ روزه شدن تعطیلات

    معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی همچنین در خصوص زمزمه های افزایش روزهای تعطیل در کشور گفت: سال گذشته، نظر همه استان های کشور برای ۲ روزه شدن تعطیلات آخر هفته اخذ شد که ۲۸ استان کشور، نظر مساعدشان برای این موضوع را اعلام کردند.

    صفرنژاد بیان کرد: ما نیز به دلیل محاسنی که این طرح دارد، موافقت خودمان را اعلام کردیم. به نظر می رسد اکنون مسئله اصلی در این خصوص این است که پنجشنبه تعطیل شود یا شنبه. چراکه اغلب استان ها نیز با اصل این موضوع موافق بوده اند و شیوه انجام آن، محل بررسی و چکش کاری است.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *