×
×

پذیرش دانشجوی پژوهش‌محور ارشد در پژوهشگاه تربیت‌بدنی

  • کد نوشته: 38203
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۷
  • ۰
  • «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»، به‌عنوان مرجع علمی و پژوهشی ورزش کشور، اقدام به جذب دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته با شیوه پژوهش محور می‌کند. به گزارش ایسنا، در راستای آموزش و تربیت دانشجویان متخصص در رشته علوم ورزشی، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در نیم‌سال اول تحصیلی سال ۱۴۰۲، […]

    پذیرش دانشجوی پژوهش‌محور ارشد در پژوهشگاه تربیت‌بدنی
  • تبلیغ هدفمند

    «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری»، به‌عنوان مرجع علمی و پژوهشی ورزش کشور، اقدام به جذب دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته با شیوه پژوهش محور می‌کند.

    به گزارش ایسنا، در راستای آموزش و تربیت دانشجویان متخصص در رشته علوم ورزشی، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در نیم‌سال اول تحصیلی سال ۱۴۰۲، اقدام به پذیرش دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته با تمرکز بر اجرای فعالیت‌های پژوهشی کاربردی و موردنیاز جامعه می‌کند. جذب دانشجویان در دو رشته رفتار حرکتی – گرایش رشد حرکتی و رشته فیزیولوژی ورزشی – گرایش فیزیولوژی و تغذیه ورزشی (روزانه و نوبت دوم) انجام می‌شود و بخش عمده فعالیت‌های آنها در زمینه انجام تحقیقات علمی است و حداکثر ۶ الی ۱۰ واحد درسی در دوره تحصیل خود و در راستای انجام پایان‌نامه مربوطه، اخذ خواهند کرد.

    پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی با توجه به همکاری با اعضای هیأت علمی و اساتید مطرح حوزه علوم ورزشی و همچنین با بهره‌مندی از وسایل آزمایشگاهی به‌روز و پیشرفته، ابزارهای دقیق علمی و سایر تجهیزات تخصصی، در حوزه اجرای پروژه‌های تحقیقاتی در سطح بین‌المللی نیز فعالیت دارد.

    به نقل از  روابط عمومی وزارت علوم، مهلت انتخاب رشته داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته، حداکثر تا روز شنبه مورخ ۲۰ خردادماه است و داوطلبان می‌توانند جهت دانلود دفترچه راهنمای شماره ۲ و انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://www.sanjesh.org/fa-IR/Portal/1/page مراجعه کنند.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *