×
×

سارق ظروف قدیمی در فروش اموال مسروقه در فاروج ناکام ماند

  • کد نوشته: 38215
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۷
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از دستگیری سارقی که تعدادی ظروف برنجی قدیمی از شهرستان شیروان سرقت کرده بود، خبر داد. به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ علیرضا پوربه اظهار کرد: در پی گزارشات واصله مبنی بر اینکه تعدادی ظروف قدیمی توسط سارق یا سارقان از شهرستان […]

    سارق ظروف قدیمی در فروش اموال مسروقه در فاروج ناکام ماند
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از دستگیری سارقی که تعدادی ظروف برنجی قدیمی از شهرستان شیروان سرقت کرده بود، خبر داد.

    به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ علیرضا پوربه اظهار کرد: در پی گزارشات واصله مبنی بر اینکه تعدادی ظروف قدیمی توسط سارق یا سارقان از شهرستان شیروان سرقت شده، بلافاصله مراتب به گشت کلانتری ۱۱ اعلام شد.

    وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی در نهایت با رصدهای اطلاعاتی سارقان و اقدامات پلیسی موفق شدند سارق ظروف قدیمی را حین فروش اموال مسروقه در شهرستان فاروج شناسایی و دستگیر کنند.

    فرمانده انتظامی فاروج با بیان اینکه در این رابطه یک نفر مالخر نیز دستگیر شد، خاطرنشان کرد: از این سارق اموال مسروقه قدیمی، اجناسی همچون سماور برنجی، قوری، قندان، ظروف میوه خوری و دیگر اموال که از منزلی در شهرستان شیروان سرقت کرده بود، کشف شد.

    سرهنگ پوربه با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این ظروف قدیمی که قدمتی یک صد ساله داشته را بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد کردند، تاکید کرد: در این رابطه مالباخته نیز شناسایی و به کلانتری ۱۱ دعوت و اموال مسروقه مکشوفه صحیح و سال تحویل وی شد.

    برداشت غیر مجاز ۴۵۰ میلیون ریالی کارمند بانک در شیروان

     فرمانده انتظامی شیروان نیز در ادامه از بازداشت کارمند یکی از بانک های شیروان به علت برداشت غیر مجاز ۴۵۰ میلیون ریال از حساب مشتریان خبر داد.

    سرهنگ مجید یگانه پور گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر برداشت و انتقال غیرمجاز از حساب یک نفر از مشتریان یکی از بانک های شهرستان شیروان، تیمی از ماموران پلیس فتا بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

    وی افزود: در بررسی ها و پایش های اطلاعاتی انجام شده مشخص شد، کارمند متخلف به صورت غیر مجاز طی ۱۰ سال از حساب یک مشتری برداشت وجه داشته و به حساب خود واریز کرده است.

    سرهنگ یگانه پور تصریح کرد: مأموران پلیس فتا پس از هماهنگی قضائی، کارمند متخلف را در عملیاتی غافلگیرانه در منزل شخصی خود دستگیر کردند.

    فرمانده انتظامی شیروان اظهار کرد: کارمند متخلف در بازجویی های انجام گرفته به برداشت ۴۵۰ میلیون ریال از حساب یارانه از مشتری اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده، تحویل مراجع قضائی شد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *