×
×

افراد از اتراق در کنار رودخانه های بجنورد جدا خودداری کنند

  • کد نوشته: 38227
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۸
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی فرماندار بجنورد تاکید کرد: افراد از اتراق در کنار رودخانه های بجنورد و استان خراسان شمالی به طور جدی خودداری کنند. محمدباقر باقرپور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی برای استان از بعد از ظهر امروز تا ظهر فردا و هشدار قرمز از ظهر فردا […]

    افراد از اتراق در کنار رودخانه های بجنورد جدا خودداری کنند
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی فرماندار بجنورد تاکید کرد: افراد از اتراق در کنار رودخانه های بجنورد و استان خراسان شمالی به طور جدی خودداری کنند.

    محمدباقر باقرپور در گفت و گو با ایسنا با اشاره به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی برای استان از بعد از ظهر امروز تا ظهر فردا و هشدار قرمز از ظهر فردا تا صبح روز شنبه اظهار کرد: افراد از اتراق و حضور در کنار رودخانه ها خودداری کنند.

    وی افزود: عشایر دام های خود را به مناطق ایمن انتقال دهند.

    باقرپور ادامه داد: کشاورزانی که محصولات خود را جمع آوری کرده اند اما بر روی زمین زراعی و یا باغ قرار دارد آن ها را نیز جابه‌جا کنند.

    وی تصریح کرد: امروز جلسه ستاد بحران شهرستان برگزار و تکلیف همه دستگاه ها مشخص شده و دستگاه های ذی ربط با شرایط ۱۰۰ درصدی در آماده باش قرار گرفته اند.

    گفتنی است در ابتدای هفته گذشته نیز در شهرستان های شیروان و فاروج سیلاب جاری شد که بر اثر آن ۴ نفر جان خود را از دست دادند و علاوه بر آن به بخش کشاورزی، منازل مسکونی و زیر ساخت های انتقال آب خسارت های فراوانی وارد شد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *