×
×

مرگ سرباز ۱۹ ساله به دلیل شوخی با کلاشینکف در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 38241
  • ۱۴۰۲-۰۳-۱۹
  • ۰
  • ایسنا/خراسان شمالی جانشین فرمانده انتظامی استان از مرگ نا به هنگام سرباز وظیفه پلیس راهور استان به دلیل شوخی با سلاح کلاشینکف خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، پلیس سرهنگ محمد غلامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام پلیس راهور استان مبنی بر مرگ سرباز […]

    مرگ سرباز ۱۹ ساله به دلیل شوخی با کلاشینکف در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    ایسنا/خراسان شمالی جانشین فرمانده انتظامی استان از مرگ نا به هنگام سرباز وظیفه پلیس راهور استان به دلیل شوخی با سلاح کلاشینکف خبر داد.

    به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، پلیس سرهنگ محمد غلامی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی اعلام پلیس راهور استان مبنی بر مرگ سرباز وظیفه در هنگام نگهبانی در روز گذشته بررسی موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و بازرسی راهور استان قرار گرفت.

    وی افزود: در بررسی های کارآگاهان پلیس آگاهی و مشاهدات دوربین های مداربسته و شاهدان عینی مشخص شد که یکی از سربازان در هنگام نگهبانی اقدام به شوخی با دوستش با اسلحه نموده و متاسفانه در این بین این سرباز ۱۹ ساله بر اثر اصابت گلوله فوت می‌کند.

    سرهنگ غلامی در پایان با بیان اینکه سرباز متهم، ۲۰ سال سن دارد و هم اکنون در بازداشت است تاکید کرد: بررسی های تکمیلی توسط پلیس آگاهی استان همچنان ادامه دارد.

    انتهای پیام

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *