×
×

سرپرست پلیس راهور گلستان
۵۰ درصدی کاهش جان‌باختگان حوادث رانندگی در گلستان

  • کد نوشته: 3829
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۰
  • ۰
  • سرپرست پلیس راهور گلستان گفت که تعداد جان‌باختگان ناشی از حوادث ترافیکی درون شهری این استان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد کمتر شد.
    ۵۰ درصدی کاهش جان‌باختگان حوادث رانندگی در گلستان
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست پلیس راهور گلستان گفت که تعداد جان‌باختگان ناشی از حوادث ترافیکی درون شهری این استان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد کمتر شد.

    سرهنگ عباس مهاجربسطامی در نشست خبری اظهار داشت: در این مدت هشت نفر بر اثر تصادف جان خود را از دست دادند که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته ۱۶ نفر بود.

    وی افزود: بیشتر تصادف‌های استان بین ساعات ۱۵ تا ۲۱ رخ می دهد و شهرهای علی‌آباد کتول و گالیکش شاهد وقوع بیشترین حوادث ترافیکی درون شهری در گلستان هستند.

    ۵۰ درصدی کاهش جان‌باختگان حوادث رانندگی در گلستان

    وی گفت که از مجموع فوت شدگان امسال یک نفر سرنشین خودرو، پنج نفر راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت، یک نفر عابر پیاده و یک نفر دوچرخه‌سوار بودند.

    سرپرست پلیس راهور گلستان ادامه داد: امسال سه هزار و ۳۳۷ فقره تصادف در شهرهای استان به ثبت رسید که از این تعداد ۲ هزار و ۷۳۳ تصادف خسارتی، ۵۹۶ تصادف جرحی و هشت تصادف منجر به فوت بود که همه این حوادث در مقایسه با سال قبل کاهش یافته است.

    وی گفت: توجه نکردن به جلو و رعایت نکردن حق تقدم به ترتیب با ۳۱ و ۳۰ درصد بیشترین علل بروز تصادفات درون شهری در گلستان است.

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *