×
×

معاون اقتصادی استاندار:
الزام پایبندی تولید کنندگان به تعهدات خود

  • کد نوشته: 4051
  • ۱۳۹۹-۰۳-۲۸
  • ۰
  • معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تنها متوجه دستگاه های اجرایی و بانک ها نیست و تولید کنندگان نیز باید پایبند تعهدات خود باشند.
    الزام پایبندی تولید کنندگان به تعهدات خود
  • تبلیغ هدفمند

    معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تنها متوجه دستگاه های اجرایی و بانک ها نیست و تولید کنندگان نیز باید پایبند تعهدات خود باشند.

    محمود قنبری در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهار داشت: تولید کنندگان باید علاقمند به حل مشکلات واحدهای تولیدی خود باشند و نسبت به اجرای مصوبات که با حضور خود آنان نهایی می شود، اهتمام داشته باشند.

    الزام پایبندی تولید کنندگان به تعهدات خود
    الزام پایبندی تولید کنندگان به تعهدات خود

    وی تاکید کرد: دولت و قوه قضاییه به تعطیل نشدن واحدهای تولیدی تاکید دارند و ما تلاش داریم در این جلسات با بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای عملیاتی این هدف تحقق یابد اما متاقضی نیز باید پیگیر باشد.

    وی تاکید کرد: با تشکیل کمیته ای روند اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ٩٨ بررسی شود و در صورت عدم اجرای مصوبه ای توسط بانک ها باید بانک مربوط به هیات خبرگان بانکی استان معرفی شود و در صورت عدم مراجعه متقاضی به بانک باید برای اجرای مصوبه و یا انصراف هر چه سریع تر، موضوع تعیین تکلیف شود.

    قنبری به توجه ویژه استاندار خراسان شمالی برای پیگیری از سطح ملی جهت حل مشکلات اقتصادی و افزایش اعتبارات از بخش های مختلف اشاره داشت و گفت: این هفته با حضور استاندار، بنده و نمایندگان استان در مجلس جلسه ای در تهران با رئیس صندوق توسعه ملی برای پیگیری و اجرایی شدن تفاهم نامه های سفر ریاست جمهوری به استان برگزار شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *