×
×

سید جواد موسوی
رئیس منابع انسانی گازگلستان بر ضرورت دوره های آموزش در توانمند سازی نیروی انسانی تاکید کرد

  • کد نوشته: 411
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار سید جواد موسوی در این زمینه گفت: از آنجا که نیروی انسانی کارآمد، با ارزش ترین سرمایه هر سازمانی بوده  و بخش اعظم سرمایه گذاری ها نیز معطوف به آنها می شود بنابراین  مهمترین ابزاری که می تواند  به ارتقاء سطح کیفی مهارت، دانش ، نگرش  و همچنین توانمندسازی […]

  • تبلیغ هدفمند

    سید جواد موسوی

    به گزارش بازار کسب و کار سید جواد موسوی در این زمینه گفت: از آنجا که نیروی انسانی کارآمد، با ارزش ترین سرمایه هر سازمانی بوده  و بخش اعظم سرمایه گذاری ها نیز معطوف به آنها می شود بنابراین  مهمترین ابزاری که می تواند  به ارتقاء سطح کیفی مهارت، دانش ، نگرش  و همچنین توانمندسازی افراد در ایفای وظایف محوله و تحقق اهداف سازمان  شود مقوله آموزش است .

    وی با اشاره به اینکه توجه به آموزش در هر سازمانی به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر  از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است اظهار داشت:یکی از شرایط رسیدن به اهداف سازمان ، توانایی کارکنان در انجام وظایف محوله و انطباق با محیط متغیر بوده که دراین زمینه آنچه از اهمیت بالایی برخوردار می باشد اجرای آموزش متناسب برای بهسازی نیروی انسانی است تا افراد بتوانند متناسب با تغییرات سازمانی و محیط، بطور مؤثر فعالیتهایشان را ادامه داده و برکارایی خود بیفزایند.

       رئیس منابع انسانی گازگلستان  ضمن تشکر از کارکنان واحد آموزش افزود:حسب نیازسنجی و برنامه‌ریزیهای انجام شده دوره های آموزشی متنوع و کیفی مختلفی را برابر تقویم آموزشی و متناسب با نیاز واحدها و ظرفیتهای موجود به منظور  افزایش دانش  و ارتقای سطح علمی و مهارتی کارکنان در سالی که گذشت اجرا نمودیم و برای سال جاری نیز این روند با یک برنامه ریزی منسجم ادامه دارد. 

    در همین راستا مسئول واحد آموزش گاز گلستان  نیز در خصوص جزئیات دوره های  برگزار شده آموزشی شرکت در سال ۹۷ گفت:در سال گذشته  با عملکرد مطلوب واحد آموزش خوشبختانه معادل ۲۱ هزارو ۷۳۰ نفر ساعت دوره های آموزشی (داخل و خارج ) در مرکز آموزش شرکت برگزار گردید.

    وی تصریح کرد: از مجموع دوره های  اشاره شده معادل  11 هزارو ۹۷۷ نفرساعت برای نیروهای رسمی و به میزان  6 هزار و ۶۳۴ نفرساعت برای نیروهای قراردادی و ۳ هزارو ۱۱۹ نفرساعت برای نیروهای شرکتی اجرا شد .

    الهه سادات حسینی در ادامه گفت:طی برنامه ریزی های انجام شده جمعاً ۱۱۳  کلاس آموزشی برای کارکنان برگزار گردید که  74 کلاس آموزشی در داخل و  39 کلاس نیز در خارج از شرکت تشکیل شد .

     مسئول واحد آموزش گاز گلستان در ادامه ابراز داشت :در سال گذشته تعداد نفرات شرکت کننده در دوره های آموزشی برگزار شده (داخل و خارج شرکت) به تفکیک پرسنل رسمی   ۱۱۳۸نفر و پرسنل قراردادی  ۵۷۱ نفر  و نیروهای پیمانکاری   ۳۸۶ نفر بودند که توانستند این دوره ها را با موفقیت طی نمایند .   / انتهای پیام

    نویسنده: بازار کسب و کار
    منبع: پایگاه خبری شرکت گاز گلستان

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *