×
×

رئيس بازرسي فني شركت گازاستان گلستان
در سال ۹۷ بیش از ۹۰۰۰ کیلومتر شبکه و ۲۶۲ هزار عدد انشعاب گاز در سطح استان گلستان نشت یابی شد

  • کد نوشته: 415
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۲
  • ۰
  • به گزارش بازار کسب و کار رئیس بازرسی فنی شرکت گازاستان گلستان با بیان خبر فوق دراین خصوص گفت:تا پایان سال ۹۷ بیش از  ۹ هزار کیلومتر شبکه و تعداد  ۲۶۲   هزار انشعاب گاز نیز در سطح استان نشت یابی شده است. وی با تشریح  اهداف عملیات نشت یابی افزود: نگهداری و مراقبت از تأسیسات […]

    در سال ۹۷  بیش از ۹۰۰۰  کیلومتر شبکه  و  ۲۶۲  هزار عدد انشعاب گاز در سطح استان گلستان نشت یابی شد
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب و کار
    رئیس بازرسی فنی شرکت گازاستان گلستان با بیان خبر فوق دراین خصوص گفت:تا پایان سال ۹۷ بیش از  ۹ هزار کیلومتر شبکه و تعداد  ۲۶۲   هزار انشعاب گاز نیز در سطح استان نشت یابی شده است.

    وی با تشریح  اهداف عملیات نشت یابی افزود: نگهداری و مراقبت از تأسیسات گاز بویژه تأسیسات مدفون شده اهمیت بسزایی دارد  و غفلت از آن  خساراتهای جبران ناپذیر به همراه خواهد داشت ،بنابراین  در این عملیات نقاطی که  نشتی گاز دارند مشخص و ثبت شده وپس از گزارش تیم نشت یاب ،موارد نشتی ومخاطره آمیز سریعاً به ادارات گازرسانی اعلام شده و واحدهای مربوط دراسرع وقت نسبت به مرتفع شدن آن اقدام کردند .

    ابوالفضل نرسی تصریح  کرد: مشترکین عزیز نیز  به منظور حصول اطمینان از عدم وجود نشت گاز لازم است   قبل از نصب تجهیزات خانگی  به سیستم های لوله کشی گاز  آنها را   با کف صابون نشت یابی کنند .

    رئیس بازرسی فنی شرکت گازاستان گلستان ادامه داد: مشترکین واحدهای صنعتی و تجاری نیز در همین رابطه لازم است شیر ورودی و سایر شیرهای مصرف را بسته و فشار محبوس شده شبکه داخلی را به دقت اندازه گیری و   مورد پایش قرار دهند تا در صورت وجود افت فشار با هماهنگی شرکتهای مجری ذیصلاح جهت بررسی و رفع نشت گاز اقدام نمایند. / انتهای پیام

    نویسنده: بازار کسب و کار
    منبع: پایگاه خبری شرکت گاز گلستان
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *