×
×

۱۶۰ قلم کالا با درج قیمت
در سامانه ۱۲۴ ثبت شد

  • کد نوشته: 4308
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۳
  • ۰
  • رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان از آغاز طرح فروش کالا با شناسه کالا، خبر داد وگفت: خریداران مغایرت بین کد و شناسه کالا را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.
    در سامانه ۱۲۴ ثبت شد
  • تبلیغ هدفمند

    رییس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان از آغاز طرح فروش کالا با شناسه کالا، خبر داد وگفت: خریداران مغایرت بین کد و شناسه کالا را به سامانه ۱۲۴ گزارش کنند.

    حسین طلوعیان سامانه اینترنتی۱۲۴ را راهکاری مطمئن برای آگاهی مردم از قیمت و جزئیات کالا و خدمات قبل از اقدام به خرید معرفی کرد.

    وی با بیان اینکه این سامانه دو امکانِ درجِ گروه کالایی و خدمات را در اختیار مخاطب قرار می دهد، غلات، روغن، پروتئین، لبنیات، میوه و صیفی، مواد غذایی و نهاده ها و نیز مجموعه لوازم بهداشتی، لوازم خانگی، لاستیک و… را از مجموعه هایی دانست که با درج قیمت در این سامانه معرفی شده اند.

    در سامانه ۱۲۴ ثبت شد
    در سامانه ۱۲۴ ثبت شد

    وی افزود: تولید کننده باید محصول را با قیمت مناسب عرضه کرده و مصرف کننده هم از قیمت و کیفیت کالا راضی باشد و در این میان کالای قاچاق مشکل زا است.

    طلوعیان رنج قیمتی کالا را در این سامانه از دیگر خصیصه ها دانست که ویژگی های جزئی کالا را بر اساس قیمت در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

    وی با اعلام اینکه سایت قدیمی ۱۲۴، قیمت ها را کاملا به تفکیک و با ذکر خوداظهاری درج کرده است، افزود: این سامانه تمام ویژگی های کالاها را نمایش می دهد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *