×
×

توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار با قیمت
هر کیلوگرم مرغ سیزده هزار تومان

  • کد نوشته: 4346
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۵
  • ۰
  • رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت : با تصمیم کارگروه تنظیم بازار استان ، توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار با قیمت هر کیلوگرم سیزده هزار تومان در سطح استان توزیع خواهد شد .
    هر کیلوگرم مرغ سیزده هزار تومان
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان در هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گفت : با تصمیم کارگروه تنظیم بازار استان ، توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار با قیمت هر کیلوگرم سیزده هزار تومان در سطح استان توزیع خواهد شد .

    حسین طلوعیان در حاشیه هفتمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان که با حضور استاندار گلستان در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار گردید ، گفت : آخرین وضعیت تولید و قیمت مرغ و تخم مرغ و نهاده های طیور در استان و ارائه پیشنهادات اجرائی برای تنظیم بازار این اقلام در این جلسه بحث و بررسی گردید و با تصمیم کارگروه تنظیم بازار استان مقرر شد ، توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار با قیمت هر کیلوگرم سیزده هزار تومان در سطح استان توزیع گردد .

    هر کیلوگرم سیزده هزار تومان
    هر کیلوگرم سیزده هزار تومان

    وی گفت : در این جلسه گزارش اقدامات انجام شده در زمینه صادرات سیب زمینی و رب گوجه فرنگی نیز ارائه گردید و تصمیمات لازم در این خصوص نیز اخذ گردید .

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *