×
×

آغاز ساخت۵۰۰واحد مسکونی در خراسان شمالی

  • کد نوشته: 4350
  • ۱۳۹۹-۰۴-۰۵
  • ۰
  • عملیات ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان روستاها و شهرهای استان خراسان شمالی روز پنجشنبه با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) آغاز شد.
    آغاز ساخت۵۰۰واحد مسکونی در خراسان شمالی
  • تبلیغ هدفمند

    عملیات ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان روستاها و شهرهای استان خراسان شمالی روز پنجشنبه با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) آغاز شد.

     رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) در حاشیه آیین کلنگ زنی ساخت این پروژه ها در روستای عزیزآباد مانه و سملقان گفت: از این تعداد ۳۷۹ واحد روستایی و ۱۲۱ واحد شهری است.

    سیدمرتضی بختیاری افزود: همچنین از این تعداد ۱۵۰ واحد متعلق به شهرستان مانه وسملقان است.

    وی گفت: تعمیر واحدهای مسکونی آسیب دیده از سیل اواخر پارسال در این شهرستان به طور ۱۰۰ درصد و ساخت مجدد آنها هم ۹۵ درصد انجام شده است.

    وی بیان کرد: کل واحدهای احداثی و مرمت شده تا پایان ماه جاری به مردم تحویل می شود.

    بارندگی های سیل آسای اسفند ماه ۹۷ و فروردین ۹۸ به ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان خراسان شمالی خسارت زد که از این تعداد برای بازسازی ۵ هزار واحد عقد قرارداد شده است.

    آغاز ساخت۵۰۰واحد مسکونی در خراسان شمالی
    آغاز ساخت۵۰۰واحد مسکونی در خراسان شمالی

    وی در ادامه با بیان این مطلب که همدلی و اتحاد در استان خراسان شمالی وجود دارد افزود: سقف تسهیلات اعطایی برای پنج هزار نفر به میزان هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در این استان پرداخت خواهد شد.

    وی همچنین گفت: کارآفرینانی که هر مددجوی زیرپوشش این نهاد را به کار گیرد به ازای ۱۰ نفر پنج میلیارد ریال وام قرض الحسنه داده می شود.

    همچنین طرح اشتغال فرآوری چوب در شهر آوای این شهرستان با اعتبار یک میلیارد ریال و با اشتغالزایی هفت نفر افتتاح شد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *