×
×

فرماندار فاروج
ساخت هنرستان تخصصی توسط کارآفرین فاروجی

  • کد نوشته: 4564
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۰
  • ۰
  • فرماندار فاروج گفت: یکی از کارآفرینان مطرح این شهرستان ساخت یک هنرستان تخصصی هشت کلاسه کشاورزی و صنعتی را تعهد کرده است.
    ساخت هنرستان تخصصی توسط کارآفرین فاروجی
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار فاروج گفت: یکی از کارآفرینان مطرح این شهرستان ساخت یک هنرستان تخصصی هشت کلاسه کشاورزی و صنعتی را تعهد کرده است.

    مسعود صادق تیتکانلو روز سه شنبه با اعلام این خبراظهار داشت: در نشستی با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان شمالی، نقشه هنرستان نیز طراحی و ناظر طرح نیز تعیین شده تا این کارآفرین براساس استانداردهای تعریف شده این آموزشگاه را بسازد.

    وی با اشاره به اینکه در تفاهم نامه امضا شده، مدت زمان ساخت طرح یک ساله قید شده است، افزود: دانش آموزان هنرستان به صورت رایگان در این مرکز آموزشی تحصیل خواهند داشت اما با هدف فراهم کردن زمینه جذب نیروهای تخصصی، قید غیرانتفاعی در کنار نام هنرستان گنجانده خواهد شد.

    ساخت هنرستان تخصصی توسط کارآفرین فاروجی

    فرماندار فاروج بدون اشاره به هزینه های برآورد شده برای ساخت این هنرستان، افزود: رویکرد این کارآفرین که در پرونده خود ساخت چند کارخانه از جمله کاخانه رب و کاغذ را در شهرستان دارد، ایجاد زمینه ارائه راتبه (بورس تحصیلی) به شماری از نفرات برتر و مستعد این دانش آموزان است.

    مجتمع صنعتی این کارآفرین فاروجی در روستای «برگرد»  شهرستان واقع است.

    شهرستان ۵۰ هزار نفری فاروج در ۹۰ کیلومتری شرق مرکز خراسان شمالی قرار دارد و هشت هزار و ۵۰۰ دانش آموز در ۱۳۴ مدرسه این شهرستان تحصیل می کنند.

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *