×
×

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت و معدن و تجارت کرمانشاه
شناسایی بیش از هشت میلیارد تومان تخلف اقتصادی در کرمانشاه

  • کد نوشته: 4684
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۳
  • ۰
  • معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت و معدن و تجارت کرمانشاه گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان ظرف یک هفته گذشته هزار و ۲۵۰ بازرسی توسط این معاونت انجام شد که منجر به شناسایی هشت میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان تخلفات اقتصادی شد.
    شناسایی بیش از هشت میلیارد تومان تخلف اقتصادی در کرمانشاه
  • تبلیغ هدفمند

    معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت و معدن و تجارت کرمانشاه گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان ظرف یک هفته گذشته هزار و ۲۵۰ بازرسی توسط این معاونت انجام شد که منجر به شناسایی هشت میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان تخلفات اقتصادی شد.

    مسعود بیگلری افزود: ۲۰۹ فقره پرونده متخلفان اقتصادی تشکیل و به تعزیزات حکومتی معرفی شد.

    وی همچنین اضافه کرد: طی هفته گذشته ۲۰۷ گزارش مردمی در خصوص انواع تخلفات اقتصادی، از طریق سامانه ۱۲۴ به معاونت بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت ارسال‌ شد که همه آنها بررسی و اقدامات مقتضی انجام گرفت.

    بیگلری، بیش‌ترین گزارش‌ها را مربوط به چگونگی عرضه و نرخ مرغ، خدمات ام.دی.اف، فروش لاستیک، لوازم‌خانگی، لبنیات، حبوبات و برنج پاکستانی دانست و گفت: تخلفات شناسایی‌شده بر گران‌ فروشی، احتکار، وارد آوردن ضرر و زیان به اشخاص، عرضه خارج از شبکه، اجرا نشدن ضوابط قیمت‌گذاری و تقلب، متمرکز بوده است.

    شناسایی بیش از هشت میلیارد تومان تخلف اقتصادی در کرمانشاه
    شناسایی بیش از هشت میلیارد تومان تخلف اقتصادی در کرمانشاه

    معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه هدف از بازرسی ها را حمایت از مصرف‌کنندگان دانست و افزود: بازرسی ها در خدمت توزیع‌کنندگان و فروشندگان نیز هست و تلاش می‌کنیم با آموزش‌ و یادآوری قوانین نظام صنفی و همچنین راهنمایی‌ مستمر بازار را در مسیر سلامت نگه‌داریم که هم به سود فروشندگان و هم در جهت تأمین منافع مصرف‌کنندگان است.

    بیگلری با اشاره به آسیب‌های شیوع بیماری کرونا به کسب‌ و کارها، توجه بیش‌ از پیش به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و ایجاد تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا، تأکید کرد و گفت: این معاونت بنا به وظیفه ذاتی اش در این شرایط دشوار؛ با هرگونه تخلف در سطح بازار، برخورد قاطع قانونی به عمل خواهد آورد.

    استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از یک هزار واحد تولیدی با بیش از ۳۰ هزار نفر اشتغالزایی است.

    همچنین در این استان بیش از ۶۰ هزار واحد صنفی فعال است.ک

    منبع: ایرنا

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *