×
×

محمدتقی زمانی‌نژاد
۳۳۰۶ پرونده ساخت مسکن در گلستان در نوبت دریافت تسهیلات قرار دارد

  • کد نوشته: 472
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۲
  • ۰
  • مدیرکل بنیادمسکن گلستان گفت:تا کنون سه هزار و ۳۰۶ متقاضی ساخت و تعمیر واحد مسکونی به بانک‎های عامل معرفی شده و حدود ۹ هزار پرونده نیز در حال تکمیل است.
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب و کار از گرگان، محمدتقی زمانی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: براثر طوفان، سیل و رانش زمین به ۱۷ هزار و ۸۰۰ وحد مسکونی در سطح استان خسارت وارد شد که از این تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد تعمیری و هفت هزار و ۳۰۰ واحد احداثی هستند.

    وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان دستگاه تخصصی ساخت مسکن به‌ویژه در بازسازی خانه‌های حادثه دیده است، گفت: عملیات آواربرداری، پی کنی و تعمیر و توسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده در استان آغاز شده است.

    مدیرکل بنیادمسکن استان بیان داشت: تسهیلات با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله و کمک‎های بلاعوض دولت برای نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی درنظر گرفته شده است.

    وی اعلام کرد: تا کنون سه هزار و ۳۰۶ متقاضی ساخت و تعمیر واحد مسکونی به بانک‎های عامل که بانک‎های مسکن، رفاه، ملی، ملت، تجارت، صادرات و سپه هستند، معرفی شده‌اند.

    زمانی‌نژاد گفت: همچنین حدود ۹ هزار فقره پرونده هم آماده معرفی به بانک‌ها است که امیدواریم با تعامل خوب و همکاری مردم و بانک‌ها با بنیاد مسکن استان شاهد انقلابی در نوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی در سطح استان باشیم./انتهای پیام

    منبع: تسنیم
    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *