×
×

نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته
معضل ورزشکاران کاراته کار نبود خانه تخصصی است

  • کد نوشته: 4759
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۲
  • ۰
  • نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته گفت: نبود خانه تخصصی کاراته از معضلات اصلی این رشته در برخی استان‌ها است که حتی گریبانگیر بعضی از استان‌های بزرگ نیز شده است.
    معضل ورزشکاران کاراته کار نبود خانه تخصصی است
  • تبلیغ هدفمند

    نایب رییس بانوان فدراسیون کاراته گفت: نبود خانه تخصصی کاراته از معضلات اصلی این رشته در برخی استان‌ها است که حتی گریبانگیر بعضی از استان‌های بزرگ نیز شده است.

    اشرف امینی، عصر چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات کاراته خراسان شمالی اظهار داشت: البته فدراسیون تلاش دارد این مشکل را برطرف سازد و پیگیری های لازم در دست انجام است.

    وی از وجود خانه کاراته در خراسان شمالی به عنوان یک ظرفیت مطلوب یاد کرد و افزود: این امر نشان از توجه استان به این رشته و آماده بودن زیرساخت های توسعه و رشد این رشته رزمی دارد.

    وی افزود: در عین حال قول می دهیم در صورت رشد این رشته در استان و حضور خوب در عرصه های بین المللی کمک های لازم برای توسعه این فضا در خراسان شمالی صورت گیرد.

    امینی با اشاره به فعالیت سبکهای مختلف در این رشته، اظهار داشت: مربیان و داوران بیش از هر چیز باید به دنبال ارتقای کیفیت این رشته در سطح کشور باشند و البته خراسان شمالی با وجود شرایط جغرافیایی خاصی که دارد، قابلیت بالایی در ارتقا و توانمندسازی نیروها و ورزشکاران این بخش دارد.

    وی با بیان اینکه شرایط جغرافیایی این استان امکان رقابت با سایر استان‌ها را فراهم کرده است، افزود: این استان قابلیت برگزاری مسابقات و اعزام تیم به مسابقات مختلف کشوری و بین‌المللی را دارد.

    امینی مساله مهم در این رشته را ارتقای کیفیت سطح داوری و مربیگری دانست و اظهار داشت: باید در کنار کمیت بیشترین توجه را به بحث افزایش سطح کیفی سطح داوران و مربیان داشته باشیم.

    وی از مربیان و داوران خراسان شمالی خواست بیشتر روی سبک های کنترلی و آزاد در جهت ارتقای رشته کاراته استان کار کنند.

    نایب رییس فدراسیون کاراته، رقابت در این رشته را در افزایش سطح کیفی بسیار تاثیرگذار خواند و گفت: با رقابت سالم می توان در مدت زمان کوتاهی نتیجه مطلوب را کسب کرد.

    معضل ورزشکاران کاراته کار نبود خانه تخصصی است
    معضل ورزشکاران کاراته کار نبود خانه تخصصی است

    امینی با اشاره به گلایه کاراته کاران خراسان شمالی از جابه جایی سالن کاراته با سالن جودوی این استان گفت: مدیرکل ورزش و جوانان استان تعهد کرده است در صورتی که کاراته کاران استان نتایج خوبی در مسابقات مختلف کسب کنند، فضای مناسب و بهتری را در اختیار ورزشکاران این رشته قرار دهد.

    مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز با اشاره به استعداد و توانمندی بالای کاراته کاران استان، اظهار داشت: اختلاف نظر در تمام رشته ها وجود دارد ولی باید با همدلی بتوانیم اختلاف سلیقه ها را کنار گذاشته و این رشته را بیشتر سر و سامان دهیم.

    کوروش بهادری به جابه جایی سالن کاراته با جودو اشاره کرد و گفت: جودو از از رشته های برند و مدال آور استان است که با وجود زیرساخت ضعیفی که داشت این جابه جایی باید انجام می گرفت.

    وی افزود: در حال حاضر کاراته کاران استان فعالیت خود را به خوبی آغاز کرده اند و پای کار هستند و امیدواریم با تلاش بیشتر مقام های خوبی نیز به دست آورند.

    وی گفت: هر هیات ورزشی که بتواند با برنامه‌ ریزی بهتر کار کرده و در راستای مدال آوری و ارتقای جایگاه این رشته در سطح کشور و جهان فعالیت کند اعتبارات بیشتری نیز دریافت می کند.

    در پایان این نشست محمدرضا کیانفر با ۹ رای از ۱۵ رای ااعضای مجمع، برای مدت چهار سال به عنوان رییس هیات کاراته خراسان شمالی برگزیده شد.

    معضل ورزشکاران کاراته کار نبود خانه تخصصی است
    معضل ورزشکاران کاراته کار نبود خانه تخصصی است

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *