×
×

رئیس پلیس گلستان
بازگشت آرامش به “آق قلا”/ رضایت مردم و مسئولان از امنیت مناطق سیل زده

  • کد نوشته: 480
  • ۱۳۹۸-۰۲-۱۴
  • ۰
  • گروه استان ها- گلستان- فرمانده انتظامی استان گفت: حضور فعال پلیس در مناطق سیل زده، رضایت مردم و مسئولان را به دنبال داشته است.
  • تبلیغ هدفمند

    به گزارش بازار کسب و کار سردار “علی اکبر جاویدان” ، اظهار داشت: پس از تلاش جهادی و اقدامات شبانه روزی پلیس، مردم و سایر دستگاه های امدادی در ممانعت از افزایش ورود روان آب ها به شهرستان های “آق قلا و گمیشان”، بخش های شکافته شده سیل بند “یلمه خندان” به طور کامل ترمیم و بازسازی شد.

    رئیس پلیس گلستان با اشاره به حرکت آب به سمت شهرستان “گمیشان”، تصریح کرد: برخی از روستاهای مجاور “گرگانرود” در معرض خطر آب گرفتگی هستند که اقدامات امدادی مناسب برای ساکنان آن مناطق در نظر گرفته شده است.

    این مقام ارشد انتظامی افزود: کانال های آبی که به منظور هدایت آب از “گمیشان” به سمت دریا احداث شده اند توسط تیم های امدادی تعریض شده و اصلاحات فنی در این راستا انجام شده است تا شاهد آسیب خاصی در این مناطق نباشیم.

    سردار جاویدان در ادامه گفت: پلیس استان نیز همچون روزهای گذشته علاوه بر تامین امنیت کامل مناطق سیل زده، خدمات متنوعی از جمله ترمیم سیل بندهای آسیب دیده، توزیع بسته های غذایی، خدمات پزشکی و درمانی و مشاوره ای به مردم ارائه می دهد.

    فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان با اشاره به نقش مهم امنیت در تسریع خدمت رسانی در شرایط خاص مانند سیلاب، خاطرنشان کرد: حضور فعال و شبانه روزی پلیس در این مناطق و تامین امنیت شهروندان، رضایتمندی عمومی از نیروی انتظامی را به دنبال داشته است.#

    نویسنده: بازار کسب و کار
    منبع: پایگاه خبری پلیس ایران

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *