×
×

تعطیلی بانک ها با ادامه روند شیوع کرونا

  • کد نوشته: 4904
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۵
  • ۰
  • در ادامه شیوع کرونا و تعطیلی بانک‌های گلستان به دلیل ابتلای کارکنان به این بیماری، فعالیت یک شعبه بانکی در گالیکش تعطیل شد.
    تعطیلی بانک ها با ادامه روند شیوع کرونا
  • تبلیغ هدفمند

    در ادامه شیوع کرونا و تعطیلی بانک‌های گلستان به دلیل ابتلای کارکنان به این بیماری، فعالیت یک شعبه بانکی در گالیکش تعطیل شد.

    علی‌اصغر میرزایی فرماندار گالیکش روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: ادامه فعالیت این بانک منوط به تایید سلامت کامل کارکنان و افزایش موارد بهداشتی در آن است.

    رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان دیروز شنبه گفته بود: همه کارمندان یکی از بانک‌های گنبدکاووس و شش کارمند از هفت کارمند یک بانک در گرگان کرونا گرفتند و به همین دلیل فعالیت این شعب تا اطلاع بعدی متوقف است.

    تعطیلی بانک ها با ادامه روند شیوع کرونا
    تعطیلی بانک ها با ادامه روند شیوع کرونا

    دکتر عبدالرضا فاضل افزود: بانک‌ها به دلیل تجمع بالا و رد و بدل شدن زیاد اسکناس و مسکوکات از مراکز اصلی و کانون تجمع ویروس کرونا است که همه باید مراقب باشند.

    فرماندار گالیکش در ادامه ضمن اظهار نگرانی از افزایش ابتلا به کرونا در این شهرستان اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۶ شهروند گالیکش جان خود را به دلیل کرونا از دست دادند.

    میرزایی از کم توجهی مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی گلایه کرد و افزود: سطح رعایت توصیه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در گالیکش پایین بوده و مردم کمتر از ماسک استفاده می‌کنند.

    وی با تاکید برضرورت جدی گرفتن استفاده از ماسک در اماکن عمومی و ادارات گفت: در ۲ هفته گذشته ۱۱ واحد صنفی گالیکش به دلیل تکرار تخلف و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد.

    فرماندار گالیکش همچنین گفت: با وجود تعطیلی سالن‌ها و تالارهای پذیرایی، برخی شهروندان مراسم عروسی و عزا را در خانه ها برگزار می کنند که اصرار به انجام این کار روند ابتلا به کرونا در گالیکش را بیشتر می کند.

    شهرستان گالیکش با افزون بر ۶۳ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

    سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز شنبه گفته بود که تاکنون ۲۳۷ هزار و ۸۷۸ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۴۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۱ هزار و ۴۰۸ نفر رسید.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *