×
×

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان :
اعطای تسهیلات ۱۳۰۰ میلیاردی به واحدهای تولیدی کردکوی

  • کد نوشته: 4973
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۶
  • ۰
  • رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در سیصد و پانزدهمین جلسه کارگروه تسهیل استان گلستان در شهرستان کردکوی گفت: از محل اعتبارات سال ۹۸ تا کنون بیش از ۱۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی شهرستان کردکوی پرداخت شده است . حسین طلوعیان در سیصد و پانزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع […]
    اعطای تسهیلات ۱۳۰۰ میلیاردی به واحدهای تولیدی کردکوی
  • تبلیغ هدفمند

    رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان در سیصد و پانزدهمین جلسه کارگروه تسهیل استان گلستان در شهرستان کردکوی گفت : از محل اعتبارات سال ۹۸ تا کنون بیش از ۱۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی شهرستان کردکوی پرداخت شده است .

    حسین طلوعیان در سیصد و پانزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان در محل فرمانداری شهرستان کردکوی برگزار گردید ، گفت : از محل اعتبارات سال ۹۸ تسهیلات رونق تولید، تسهیلات بازسازی و نوسازی و تسهیلات تبصره ۱۸ تا کنون در مجموع بیش از ۱۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی شهرستان کردکوی پرداخت شده است .

    وی گفت : طی این مدت درخواست تسهیلات ۳۸ واحد تولیدی این شهرستان جهت اخذ ۱۵۳۸ میلیارد ریال از محل طرح رونق تولید در کارگروه تسهیل استان مصوب و جهت تکمیل فرآیند و اعطای تسهیلات به بانکها ارسال شده که تا کنون ۱۶ واحد موفق به اخذ ۷۰۸ میلیارد ریال تسهیلات از این محل شده اند .

    به گفته طلوعیان ، همچنین از محل طرح بازسازی و نوسازی ، درخواست ۱۶ واحد با نیاز تسهیلاتی ۷۵۲ میلیارد ریال پس از تصویب کارگروه به بانکها ارسال شده که از این محل نیز تا کنون به ۲ واحد ۳۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است .

    وی در خصوص وضعیت تسهیلات تبصره ۱۸ در شهرستان کردکوی نیز گفت : از این محل نیز به تنها درخواست مصوب کارگروه مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال پرداخت شده است .

    طلوعیان ، پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی را گامی مهم در رونق تولید و اشتغال دانست و افزود : توجه به واحدهای تولیدی، رفع موانع فعالیت آنها و کمک به رونق تولید با اعطای تسهیلات ، باعث شده تا از رکود بسیاری از واحدها جلوگیری و تعداد زیادی از واحدهای غیر فعال به چرخه تولید بازگردند.

    اعطای تسهیلات ۱۳۰۰ میلیاردی به واحدهای تولیدی کردکوی
    اعطای تسهیلات ۱۳۰۰ میلیاردی به واحدهای تولیدی کردکوی

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *