×
×

در دهمین جلسه شورای اطلاع رسانی گلستان مطرح شد؛
ضرورت ایجاد تعامل بین شورا، روابط عمومی و رسانه ها

  • کد نوشته: 5023
  • ۱۳۹۹-۰۴-۱۷
  • ۰
  • دهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان و اعضای شورا در ظهر دوشنبه ۱۶ تیرماه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در ابتدای جلسه عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری  گلستان ضمن تبریک رویداد روز قلم به اهالی […]

    ضرورت ایجاد تعامل بین شورا، روابط عمومی و رسانه ها
  • تبلیغ هدفمند

    دهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان گلستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان و اعضای شورا در ظهر دوشنبه ۱۶ تیرماه برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در ابتدای جلسه عبدالرضا چراغعلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری  گلستان ضمن تبریک رویداد روز قلم به اهالی پر تلاش این حوزه و اشاره به وضعیت عمومی کشور در دوران کرونا، گفت: نقش شورای اطلاع رسانی، روابط عمومی ها و رسانه ها در دورانی که با ویروس کرونا مواجه هستیم بسیار مهم هست و باید در اطلاع رسانی به مردم منطقی و شفاف باشیم.

    وی با اشاره به رشد مبتلایان در کشور و استان، گفت: اگر این روند ادامه پیدا کند کشور با شرایط سختی مواجه خواهد شد.

    چراغعلی ادامه داد: در این ایام خواسته و ناخواسته شایعه پراکنی هایی صورت می گیرد و باید بکوشیم اخبار، نارضایتی ها و نیازها  و دغدغه های معیشتی و … تنها از سوی مراجع مسئول و رسانه های آگاه و …کسب و اطلاع رسانی به صورت دقیق و  شفاف و … انجام شود.

    وی در خاتمه پیشنهاد برگزاری نشست با روابط عمومی های دستگاه ها و سازمان ها، فعالان رسانه ای و افراد صاحب نظر و نفوذ و مورد اعتماد بین مردم را ارائه کرد.

    در ادامه ی جلسه عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و دبیر شورا گفت: با برپایی کمپین من ماسک می زنم و نیز مکاتبه با رسانه ها و شهرداری ها و … کوشیده شد رسانه ها و نهادها و سازمان ها را در بحث اطلاع رسانی مسئله کرونا حساس تر و فعال تر کنیم.

    ضرورت ایجاد تعامل بین شورا، روابط عمومی و رسانه ها
    ضرورت ایجاد تعامل بین شورا، روابط عمومی و رسانه ها

    وی در ادامه پیشنهاد داد پس از پایان هر جلسه ی شورای اطلاع رسانی و … نشستی مطبوعاتی با محوریت مصوبات جلسه و … برگزار شده تا خروجی جلسات همگانی تر شود.

    در بخش بعدی نشست، جلالی مدیرکل اطلاعات استان گلستان با تاکید بر توجه به اطلاع رسانی صحیح و آگاهانه و  پرهیز از سیاه نمایی، گفت: با اطلاع رسانی به موقع و صحیح کارها و اقدامات مثبت و توسعه بخش می توان امید و نشاط و انگیزه را به جامعه تزریق کرد.

    یادآوری می شود، ایجاد تعامل بین شورا، روابط عمومی ها و رسانه ها، تشکیل کمیته فضای مجازی، ضرورت توجه صدا و سیما و مصاحبه با مبتلایان و بهبود یافتگان ، تمهیدات ویژه برای بازگشایی مجدد دانشگاه ها و مدارس، حضور نهادهایی چون مرکز بزرگ اسلامی در جلسات ستاد کرونا و ضرورت پیوست رسانه ای برای برنامه ها از عمده ترین موضوعات مورد بحث و بررسی توسط حاضران در جلسه بود.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *