×
×

بلاتکلیفی لیگ فوتبال زنان کشور در سایه کرونا

  • کد نوشته: 5253
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۲
  • ۰
  • فدراسیون فوتبال با وجود بحران کرونا در خصوص بازگشایی مدارس فوتبال به ‌سرعت تصمیم‌گیری کرد اما پنج ماه بعد از تعطیلی لیگ فوتبال زنان و مشخص بودن قهرمان و نایب قهرمان برای اتخاذ تصمیم مردد است.
    بلاتکلیفی لیگ فوتبال زنان کشور در سایه کرونا
  • تبلیغ هدفمند

    فدراسیون فوتبال با وجود بحران کرونا در خصوص بازگشایی مدارس فوتبال به ‌سرعت تصمیم‌گیری کرد اما پنج ماه بعد از تعطیلی لیگ فوتبال زنان و مشخص بودن قهرمان و نایب قهرمان برای اتخاذ تصمیم مردد است.

    این روزها بحث تعطیلی یا ادامه چهار دیدار باقی مانده از مسابقات لیگ برتر فوتبال زنان هنوز مطرح است.

    پنج ماه گذشته است و خبری از تصمیم سازمان لیگ برای ادامه یا اتمام لیگ برتر فوتبال زنان شنیده نمی‌شود. مسابقاتی که با قهرمانی شهرداری بم و نایب قهرمانی وچان کردستان باید بسته شود و چهار دیدار پایانی تاثیری در جدول رده‌بندی برای تعیین قهرمان و نایب قهرمان ندارد.

    با این اوصاف شنیده می‌شود که سازمان لیگ هنوز مردد است و با سرمربیان تماس می‌گیرد تا در این زمینه از آنان نظرسنجی کند که آیا تمایل به برگزاری ادامه مسابقات دارند یا خیر.

    موضوعی که «اعظم غلامی» سرمربی تیم ملوان بندرانزلی در ارتباط با این موضوع اشاره کرد و اظهار داشت که از سازمان لیگ با او برای ادامه مسابقات تماس گرفته‌اند.

    از نقطه نظر سرمربیان این نظرسنجی‌ها بی‌مورد است و دلیل سکوت سازمان لیگ برای ادامه مسابقات را نمی‌دانند و جدای از آن تمامی سرمربیان تیم‌ها با هم به توافق رسیده‌اند که مسابقات تا همین جا خاتمه یابد و قهرمان و نایب قهرمان هم مشخص شود.

    حال خبری به گوش می‌رسد که سازمان لیگ به سرمربی شهرداری بم اعلام کرده که این تیم قهرمان لیگ برتر است و تکلیف لیگ این هفته مشخص می‌شود.

    «مرضیه جعفری» سرمربی شهرداری بم در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: مدیر رسانه‌ای باشگاه به سازمان لیگ رفته بود و به او گفتند که قرار است قهرمان را مشخص کنند.

    نمی‌دانم با این شرایط بحرانی که جان بازیکنان در خطر است، چرا این همه تعلل می‌کنند.

    اگر سازمان لیگ در فوتسال تصمیم به ادامه مسابقات گرفت زیرا  مرحله پلی‌آفی وجود دارد و سرنوشت تیم‌ها منوط به برگزاری آن است اما در فوتبال همه چیز مشخص است. همه تیم‌ها می‌دانند که جدول لیگ فوتبال زنان چه وضعیتی دارد.

    وی افزود: اگر می‌خواهیم تا لیگ را در فصل آینده برگزار کنیم باید تیم‌هایی حضور یابند که بتوانند پروتکل را اجرا کنند.

    اولویت باشگاه سلامتی بازیکنان است. سلامتی را فدای قهرمانی نمی‌کنیم. اکنون نیز فدراسیون فوتبال نامه زده است که مدارس فوتبال می‌توانند فعالیت خود را شروع کنند.

    متاسفانه بخاطر اینکه تابستان است، این مدارس برای کسب درآمد فعالیت را آغاز کرده‌اند. با این بحران چنین تصمیم گیری اصلا خوب نیست.

    با ارزیابی سخنان سرمربی شهرداری بم باید به این جمع‌بندی برسیم که چگونه فدراسیون فوتبال در این ۲ هفته با وجود بحران کرونا برای بازگشایی مدارس فوتبال می‌تواند به‌سرعت تصمیم بگیرد اما هنوز بعد از پنج ماه تعطیلی لیگ فوتبال زنان و مشخص بودن قهرمان و نایب قهرمان برای اتخاذ تصمیم مردد است.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *