×
×

متخلفین عرضه کننده سیم و کابل غیر استاندارد شناسایی شدند

  • کد نوشته: 5281
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۲
  • ۰
  • معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت: دو واحد متخلف عرضه کننده سیم و کابل غیر استاندارد توسط بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان شناسایی گردید.
    متخلفین عرضه کننده سیم و کابل غیر استاندارد شناسایی شدند
  • تبلیغ هدفمند

    معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان گفت: دو واحد متخلف عرضه کننده سیم و کابل غیر استاندارد توسط بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان شناسایی گردید.

    علی اصغر اصغری با بیان مطلب فوق بازرسان را حامی حقوق مصرف کنندگان دانسته و بر احقاق حقوق شهروندان و برخورد با متخلفان احتمالی در چهارچوب قوانین و مقررات نظام صنفی تاًکید نمود.

    اصغری افزود، در همین راستا و در پی دریافت گزارشات ستاد خبری سازمان و همچنین گزارشات کتبی دریافتی از اداره کل استاندارد مبنی بر بروز تخلفات احتمالی در مراکز عرضه و فروش سیم و کابل در شهرستان گرگان تیمی از بازرسین بمنظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

    وی افزود، پس از بازرسیهای بعمل آمده و بررسی مدارک و مستندات موجود توسط بازرسان این سازمان، تخلف تقلب دو واحد تولیدی سیم و کابل در استان تهران و مازندران مبنی بر تولید سیم و کابل با کیفیتی پائینتر از استانداردتعریف شده محرز و پرونده تخلفات این شرکتها به مبلغ ۷۵۰میلیون و ۹۲۲هزار ریال تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.

    این مقام مسئول در ادامه با اشاره به حضور بازرسان و همچنین تاًکید بر شرایط حساس کنونی از تمامی مدیران و صاحبان مراکز تهیه و توزیع سیم و کابل خواست تا با رعایت استانداردهای لازم و تولید محصولات استاندارد از عرضه هر گونه محصولات غیر قانونی و بیکیفیت خودداری نمایند و در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند.

    اصغری همچنین سامانه تلفنی ۱۲۴ را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان دانست و از تمامی شهروندان محترم در سراسر شهرهای استان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد راسریعاً به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *