×
×

رئیس شورای شهر گرگان
استیحضاح در شورای شهر

  • کد نوشته: 53058
  • ۱۴۰۳-۰۲-۳۰
  • ۰
  • به گزارش خبرنگار بازار کسب و کار پس از اظهار نظر موافقان و مخالفان، عیسی مهری رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نامه استیضاح و عدم اقناع سه نفر از اعضای شورای شهر را از منظر قانونی وارد دانسته و آن را به صورت رسمی به شهردار ابلاغ کرد...
    استیحضاح در شورای شهر
  • تبلیغ هدفمند

    دویست و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان برگزار شد.

    سه عضو شورای اسلامی شهر گرگان با ارسال نامه‌ای به رئیس شورا، خواستار استیضاح شهردار گرگان شدند.

    صفرعلی پایین محلی، ابوالفضل تجری و محمدرضا عجم ۳ عضو شورای اسلامی شهر گرگان با ارسال نامه‌ای به رئیس شورای شهر گرگان خواستار اعمال ماده ۸۳ قانون شهرداری‌ها و طرح سوال و استیضاح شهردار گرگان شدند.

    حمید رضا آقا ملایی عضو شورای شهر گرگان بیان کرد:

    ۱- شهردار جواب دهد که موزه هفت شهر چه شد؟

    ۲- فاز اول شهر بازی به کجا رسید؟

    ۳- سورتمه چه شد؟

    ۴- تله کابین چه شد؟

    حجت مقسم، رئیس کمیسیون نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر گرگان با طرح دلایل چهارگانه، بررسی نامه استیضاح را از نظر قانونی جایز ندانست و افزود: شهربازی تصمیم غلط شورای قبل بوده وبه ما تحمیل شده و بدون سرمایه گذار شروع شد و اشتباه بود.

    سید غلامرضا موسوی رئیس کمیسیون اداره مالی پارلمان شهری گرگان در این جلسه تاکید کرد: فضا در شورا تعاملی است و باید طوری جلو برویم تا به نفع مردم وشهر باشد.

    شهردار گرگان در این جلسه گفت: من در جلسات متعدد برای پیگیری امورات شهرم شرکت کردم وتا دقیقه ۹۰ برای شهرم تلاش می کنم و منتی هم بر سر کسی نیست و نیروی شهرداری گرگان هستم.

    وی افزود: این طرح سؤال ایراد قانونی دارد و باید اصلاح شود.

    در پایان و پس از اظهار نظر موافقان و مخالفان، عیسی مهری رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نامه استیضاح و عدم اقناع سه نفر از اعضای شورای شهر را از منظر قانونی وارد دانسته و آن را به صورت رسمی به شهردار ابلاغ کرد.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *