×
×

جناب اقای دکتر مسعود پزشکیان
رئیس‌جمهورمنتخب، به پشتوانه‌اعتمادمردم یاعلی

  • کد نوشته: 53512
  • ۱۴۰۳-۰۴-۱۶
  • ۰
  • منتخب مردم بالاخره رای اعتماد خود را گرفت رای اعتمادی که می بایست بر اساس آن چهار سال فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی ایران را به عهده بگیرد تا در عرصه ملی و بین اللملی حافظ منافع  ایران باشد...
    رئیس‌جمهورمنتخب، به پشتوانه‌اعتمادمردم یاعلی
  • تبلیغ هدفمند
    مهندس حمیدرضا محمدیاری  – بازار کسب و کار آنلاین
    منتخب مردم بالاخره رای اعتماد خود را گرفت رای اعتمادی که می بایست بر اساس آن چهار سال فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و سیاسی ایران را به عهده بگیرد تا در عرصه ملی و بین اللملی حافظ منافع  ایران باشد.
    حال دکتر مسعود پزشکیان با کسب رای اعتماد  ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ نفر ایرانی بعنوان رئیس جمهور منتخب  ایران شد و باید کشور را در عرصه‌های گفته شده حرکت دهد.
    حال این سوال مطرح می شود که آیا رئیس جمهور به همراه وزرا و مدیران خود به تنهایی می تواند از پس این کار برآید یا اینکه نه  همچنان نیازمند حمایت  و همراهی همه مردم ایران است نه تنها ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ فرد رای دهند چرا که حال او بعنوان رئیس جمهور ایران  انتخاب شده و احترام و همراهی ‌اش واجب و لازم الاجراست .
    و از سوی دیگر همانطور که ملت ایران بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های رای ثابت کردند که هیچگاه فریب و مکر دشمن را نخواهند خورد  و حال نوبت مسئولین است که پایبند به وظیفه خود باشند وظیفه ای که نه از سر اجبار بلکه تعهد است .
    و مردم انتظار دارند تا رئیس جمهور منتخب شان در  همه بخش‌ها اقتصاد که با معیشت‌شان مرتبط است فرهنگ که آغشته به ریشه ایران  است، ورزش و سیاست که بتواند از حق و حقوق کشور و ملت  در مقابل جوامع بین الملل دفاع کند.
    و در نهایت مردم انتظار دارند رئیس جمهور منتخب پای وعده‌های خود همچون مردم باشد  و ادامه دهنده مسیر دولت قبل در اجرا و تکمیل تک تک پروژه‌های  در حال اجرا و نیمه تمام باشد.  در کل مردم به وظیفه  خود  با حضور در پای صندوق رای عمل کردند حال نوبت رئیس جهمور منتخب است که به چشتوانه اعتماد مردم یا علی بگوید  .
    نویسنده: مهندس حمیدرضا محمدیاری
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *