×
×

مدیر کل فنی و حرفه‌ای گلستان
رونمایی از نخستین‌کارگاه هوش‌مصنوعی

  • کد نوشته: 53744
  • ۱۴۰۳-۰۵-۳۱
  • ۰
  • به گزارش نرگس حسین زاده خبرنگار بازار کسب کار آنلاین حمزه گرایلو اظهار کرد: بالغ بر ۱۹ گروه هدف در سطح استان داریم و دولت امسال به بحث گروه سنی ۱۰ سال به بالا را هدف گذاری کرده است و در استان بخشی از این کار را رو نمایی کردیم...
    رونمایی از نخستین‌کارگاه هوش‌مصنوعی
  • تبلیغ هدفمند

    مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در سومین قرارگاه خبری شهید همدانی گفت: در هفته مهارت اولین کارگاه هوش مصنوعی استان گلستان در گنبد کاووس رونمایی شد.

    به گزارش خبرنگار بازار کسب کار آنلاین حمزه گرایلو اظهار کرد: بالغ بر ۱۹ گروه هدف در سطح استان داریم و دولت امسال به بحث گروه سنی ۱۰ سال به بالا را هدف گذاری کرده است و در استان بخشی از این کار را رو نمایی کردیم.

    وی افزود: بودجه آموزش های فنی و حرفه ای در دولت سیزدهم از ۱۵ به ۱۰۴ میلیارد تومان افزایش یافته و تعداد مراکز در استان از ۱۷ به ۲۰ ارتقا و فضا آموزشی ۲۸۶ به ۳۵۹۳ افزایش دادیم.

    گرایلو بیان کرد: ۴ شاخص مهم در استان وجود دارد میزان آموزش به ازای جمعیت فعال استان ۲۸ .۱۲ ساعت بود ، در دولت سیزدهم و آغاز دولت چهاردهم به ۸۵ .۱۵ ساعت است.

    مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای گلستان تصریح کرد: ارتقا بودجه آموزشی فنی و حرفه ای از ۱۵ به ۱۰۴ میلیارد تومان در دولت سیزدهم رسیده است

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *