×
×

استاندار گلستان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان؛
جلوگیری ازاجحاف حقوق مردم بانظارت قیمت‌ها

  • کد نوشته: 5375
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۵
  • ۰
  • استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت نظارت از سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظارتی اظهار کرد: ناظرین باید به طور مستمر بر قیمت کالاها در بازار نظارت داشته باشند و نظارت بر قیمت‌ها می‌تواند مانع اجحاف به مردم در بازار شود.
    جلوگیری ازاجحاف حقوق مردم بانظارت قیمت‌ها
  • تبلیغ هدفمند

    استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت نظارت از سوی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای نظارتی اظهار کرد: ناظرین باید به طور مستمر بر قیمت کالاها در بازار نظارت داشته باشند و نظارت بر قیمت‌ها می‌تواند مانع اجحاف به مردم در بازار شود.

    دکتر هادی حق‌شناس در سیزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان تصریح کرد: طی یک ماه گذشته از ۴۹ کالای اساسی که مورد رصد دستگاه های نظارتی قرار گرفته بیش از ۳۰ کالا دارای ثبات قیمت بودند و افزایش قیمت‌ها بیشتر در زمینه کالاهای ساختمانی نظیر سیمان و فولاد صورت گرفته است.

    جلوگیری ازاجحاف حقوق مردم بانظارت جدی قیمت‌ها
    جلوگیری ازاجحاف حقوق مردم بانظارت قیمت‌ها

    استاندار گلستان خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم جهت تامین دام سبک و سنگین برای عید سعید قربان در نظر گرفته شده و تلاش داریم عرضه دام به صورت مستقیم و با نظارت کامل و با اجرای پروتکل های بهداشتی صورت گیرد.
    وی ادامه داد: برای سال جاری ۱۷۰ هزار تن دان مرغ در بین مرغداری های استان توزیع شده و مرغداری هایی که از دان دولتی استفاده می‌کنند ملزم به رعایت قیمت مصوب هستند.

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *