×
×

مسئول هیئت مهدویون گرگان
برپایی موکب‌سقاخانه‌حضرت‌ابوالفضل(ع)گرگان در بارگاه‌ملکوتی امام‌رضا(ع)

  • کد نوشته: 53809
  • ۱۴۰۳-۰۶-۰۸
  • ۰
  • به گزارش نرگس حسین زاده خبرنگار بازار کسب و کار آنلاین علی بخشیانی افزود: همه ساله به مناسبت شهادت علی ابن موسی الرضا موکب سقا خانه حضرت ابوالفضل العباس با هدف طبخ و توزیع غذای نذری برای زائرین در مشهد مقدس بر پا می‌شود...
    برپایی موکب‌سقاخانه‌حضرت‌ابوالفضل(ع)گرگان در بارگاه‌ملکوتی امام‌رضا(ع)
  • تبلیغ هدفمند

    مسئول هیئت مهدویون گرگان گفت: موکب سقاخانه حضرت ابوالفضل العباس(ع) تحت اشراف هیئت مهدویون شهرستان گرگان در آخر ماه صفر در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) استقرار دارد.

    به گزارش بازار کسب و کار آنلاین علی بخشیانی افزود: همه ساله به مناسبت شهادت علی ابن موسی الرضا موکب سقا خانه حضرت ابوالفضل العباس با هدف طبخ و توزیع غذای نذری برای زائرین در مشهد مقدس بر پا می‌شود.

    وی اظهارکرد: موکب از شنبه ۱۰ شهریور الی چهارشنبه ۱۴ شهریور به مدت پنج روز در مشهد مقدس بر پا می شود که پیش بینی شده، روزانه ۸۸ دیگ با ۱۲ هزار پرس غذای گرم طبخ خواهد شد.

    بخشیانی بیان کرد: در این موکب ۱۲۰ نفر از هیئت های مهدویون، حیدریون و هیئت های مذهبی استان گلستان، شهرستان گرگان شیعه و اهل سنت در کنار هم خدمت رسانی می کنند.

    وی خاطر نشان کرد: بیشتر این وجوهات و نزولات از بخش کمک های مردمی انجام شده و سال گذشته از بین ۷۰۰ موکب، موکب استان گلستان به عنوان مادر حرم و موکب برتر حرم مطهر آقا علی ابن موسی الرضا در مشهد مقدس معرفی شد.

    بخشیانی تاکیدکرد: از سال ۱۳۹۱ تا کنون موکب سقاخانه حضرت ابوالفضل العباس تحت نظر هیئت مهدویون و ستاد نذرواره حسینی استان گلستان و قرارگاه جهادی حضرت معصومه و مرکز نیکوکاری هیئت مهدویون فعالیت دارد.

    وی افزود: برآورد هزینه ها بعد از اتمام برنامه محاسبه می‌شود زیرا وسایلی که برای موکب ها تهیه میشود اکثرا بصورت امانی است.

    مسئول هیئت مهدویون گرگان تصریح کرد: موکب در فضای به مساحت هزار و۵۰۰ مترمربع و به صورت ۲۴ ساعته دایر خواهد بود و تلاش داریم روزانه بین ۱۵ تا ۲۰ هزار غذای گرم بین زائرین توزیع کنیم.

    نویسنده: نرگس حسین زاده
    منبع: بازار کسب کار آنلاین

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *