×
×

دانشجویان شاهد وایثارگرافتخارآفرینی کردند

  • کد نوشته: 5382
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۵
  • ۰
  • تقدیر از خانم کیمیا مسلمی پور دانشجوی برگزیده شاهد ایثارگر دانشگاه در جشنواره علمی آموزشی جایزه ملی ایثار
    دانشجویان شاهد وایثارگرافتخارآفرینی کردند
  • تبلیغ هدفمند

    تقدیر از خانم کیمیا مسلمی پور دانشجوی برگزیده شاهد ایثارگر دانشگاه در جشنواره علمی آموزشی جایزه ملی ایثار

    در بیست ویکمین جلسه شورای ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه از خانم کیمیا مسلمی پور دانشجوی رشته علوم آزمایشگاهی و فرزند ازاده و جانباز دفاع مقدس با حضور دکتر فاضل رییس دانشگاه و وزیری مدیر کل بنیاد شهید استان گلستان تقدیر شد.

    در این جلسه ضمن پخش پیام ویدئویی وزیر بهداشت و درمان خطاب به دانشجویان برگزیده لوح تقدیر و تندیس چهارمین جشنواره علمی آموزشی جایزه ملی ایثار توسط ریاست دانشگاه و مدیر کل بنیاد شهید استان به ایشان تقدیم شد.

    شایان ذکر است این جشنواره در سطح ۵ دستگاه آموزشی کشور برگزار گردید وخانم کیمیا مسلمی پور یکی از ۱۵ دانشجوی برگزیده در سطح وزارت بهداشت بوده و موفق به کسب رتبه دوم در مقطع کارشناسی گردیده.

    درادامه این جلسه وزیری مدیر کل بنیاد شهید اقدامات دانشگاه درارائه خدمات شایسته به ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس قدردانی کرد و گفت؛ بنیاد شهید نهایت همکاری و همراهی را با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی در جهت ارائه خدمات شایسته به این عزیزان خواهد داشت.

    در ادامه اسلانی دبیر ستاد شاهد و ایثارگر ضمن ارائه گزارش مبسوطی از اقدامات و فعالیتهای یکساله ستاد شاهد دانشگاه برنامه های پیشنهادی سال ۹۹ را مطرح و به تصویب اعضای شورا رسید


    دانشجویان شاهد وایثارگرافتخارآفرینی کردند
    دانشجویان شاهد وایثارگرافتخارآفرینی کردند

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *