×
×

فرماندار کلاله
۱۵۰خانه ومعابر در کلاله درزیرآب باران

  • کد نوشته: 5418
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۶
  • ۰
  • فرماندار کلاله گفت که بارندگی شدید و جریان یافتن سیل باعث آب گرفتگی معابر و دستکم ۱۵۰ منزل مسکونی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان شد.
    ۱۵۰خانه ومعابر در کلاله درزیرآب باران
  • تبلیغ هدفمند

    فرماندار کلاله گفت که بارندگی شدید و جریان یافتن سیل باعث آب گرفتگی معابر و دستکم ۱۵۰ منزل مسکونی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان شد.

    علی‌اصغر بیانی روز پنجشنبه در ارتباط با این موضوع اظهار داشت: بارش باران و جریان یافتن سیل که شب گذشته در کلاله آغاز شده تاکنون به شماری از جاده‌های روستایی و بین مزارع و زمین‌های کشاورزی این شهرستان هم خسارت وارد کرد.

    وی افزود: تعدادی از منازل سیل‌زده کلاله تخریب شده و تیم‌های امدادی و نیروهای راهداری با حضور در مناطق خسارت دیده در حال کمک به مردم و برآورد دقیق خسارات هستند.

    فرماندار آزادشهر نیز با اشاره به آغاز بارش باران از صبح امروز در این شهرستان گفت:‌ بخش‌های از شهر آزادشهر دچار آبگرفتگی شده و در برخی از خیابان‌ها و معابر با توجه به بیشتر بودن شدت آب، امکان تردد وجود ندارد.

    سیدرسول حسینی افزود: مسیر جنوبی کمربندی آزادشهر – گنبد بسته شده و تردد همه خودروها از مسیر شمالی انجام می‌شود.

    ۱۵۰خانه ومعابر در کلاله درزیرآب باران
    ۱۵۰خانه ومعابر در کلاله درزیرآب باران

    وی ادامه داد: بارندگی‌ها همچنان ادامه دارد و تیم‌های مدیریت بحران برای کمک به مردم و برآورد خسارت در سطح شهرستان حضور دارند.

    منصور طعنه گنبدی شهرداری گنبد کاووس هم گفت: حجم آب در کانال هدایت آبهای سطحی این شهر بالا است و تعدادی از مناطق مسکونی دچار آبگرفتگی شدند. 

    وی افزود :با توجه به بارش های رگباری دیروز و امروز، تمامی عوامل ستادی و اجرایی شهرداری در آماده باش کامل به سر می برند.

     به گفته وی همچنین تمام ماشین آلات شهرداری برای مقابله با آب گرفتگی های احتمالی معابر در حالت آماده باش کامل  هستند تا در موقع لزوم به محل های مورد نظر اعزام شوند. 

    برچسب ها

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *