×
×

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گلستان خبر داد :
اجرانصب برچپسب قیمت بامحوریت اتحادیه صنفی

  • کد نوشته: 5546
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۹
  • ۰
  • معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گلستان از اجرای طرح نصب برچسب قیمت و نرخنامه با محوریت اتحادیه های صنفی در استان خبر داد .
    اجرانصب برچپسب قیمت بامحوریت اتحادیه صنفی
  • تبلیغ هدفمند

    معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت گلستان از اجرای طرح نصب برچسب قیمت و نرخنامه با محوریت اتحادیه های صنفی در استان خبر داد .

    درویش علی حسن زاده گفت : مطابق مواد (۱۵)، (۱۶)، (۱۷) و نیز (۶۵) قانون نظام صنفی ، واحد صنفی مکلف است نسبت به نصب برچسب قیمت کالا یا نرخنامه خدمات خود، به طوری که برای همگان قابل رویت باشد، اقدام نماید.

    وی گفت : علی رغم اقدامات نظارتی انجام شده توسط حوزه های نظارتی متاسفانه تاکنون این مهم در سطح واحدهای صنفی به نحو شایسته تحقق نیافته و کماکان این موضوع به عنوان یکی از مطالبات مهم و به حق شهروندان و مصرف کنندگان مغفول مانده است.

    اجرانصب برچپسب قیمت بامحوریت اتحادیه صنفی
    اجرانصب برچپسب قیمت بامحوریت اتحادیه صنفی

    حسن زاده افزود : در همین راستا و در جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ممانعت و پیشگیری از تخلفات صنفی مرتبط، طرح نصب برچسب قیمت و نرخنامه با محوریت و مدیریت اتحادیه های صنفی سراسر کشور توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت جهت اجرا به سازمان های صنعت ، معدن و تجارت استانها ابلاغ شده است که با جدیت آن را پیگیری خواهیم نمود .

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *