×
×

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان
آسیب دیدگی بخشی ازدیواره اترک دراثرسیلاب

  • کد نوشته: 5553
  • ۱۳۹۹-۰۴-۲۹
  • ۰
  • سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان و مدیر کل مدیریت بحران استانداری گلستان روز جمعه مورخ ۲۷ تیر ماه با هدف بررسی وضعیت تاسیسات آبی و سیلاب اترک از تاسیسات آبی این حوضه بازدید کردند.
    آسیب دیدگی بخشی ازدیواره اترک دراثرسیلاب
  • تبلیغ هدفمند

    سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان و مدیر کل مدیریت بحران استانداری گلستان روز جمعه مورخ ۲۷ تیر ماه با هدف بررسی وضعیت تاسیسات آبی و سیلاب اترک از تاسیسات آبی این حوضه بازدید کردند. 

    مهندس سید محسن حسینی در این بازدید ، اظهار کرد: این بازدید با توجه به رواناب حاصله از بارش های تابستانی دو روز پیش در حوضه اترک وچگونگی مدیریت سیلاب ها و نحوه هدایت آب ، از دایک ها، دیواره ها و سدهای مسیر انجام شد.

    سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان با بیان اینکه این بازدید از بالادست آبگیر داشلی برون در روستای ترشکلی تا تالاب – سد آلاگل انجام شد، افزود: بخشی از دیواره رودخانه اترک بر اثر سیلاب آسیب دیده است و همچنین دریچه های داشلی برون مسدود شده بود که قبل از رسیدن سیلاب رفع انسداد و لایروبی مسیر از رسوبات انجام شده است.

    آسیب دیدگی بخشی از دیواره اترک در اثر سیلاب
    آسیب دیدگی بخشی ازدیواره اترک دراثرسیلاب

    وی همچنین با توجه به ظرفیت مخازن سدهای این مسیر اظهار کرد: هم اکنون ورودی آب سد دانشمند ۱۱ متر مکعب بر ثانیه بوده و ورود آب به تالاب – سد آلاگل نیز با حدود ۱۶ متر مکعب برثانیه ادامه دارد.

    مدیر کل مدیریت بحران استانداری گلستان نیز در این بازدید بر ادامه اقدامات مقابله ای با سیلاب تا پایان یافتن کامل آن تاکید کرد و لزوم پیگیری اعتبارات حوادثی برای لایروبی کانالها و ترمیم تاسیسات را یاداور شد .

    اخبار مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *